• Jo01

Helkroppstråden

Anton Chigurh skrev 2013-07-30 22:53:20 följande:
    Knappast, Dolly har en för jävla fin kropp som hon visar upp i väl portionerade doser, att det dessutom tycks reta vissa gravt sjuka individer att Dolly postar frekvent är kanske en del av det fina i kråksången. Heja Dolly. Mer bilder, av dig kan en riktig man aldrig få nog.....
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.

Jag håller med
  • pinkdolly

Haha, tack Katten! ;)

Och Anton är nog något på spåret där.. Jag är nämligen som en trotsig liten unge ibland.. Ju mer mothugg jag får, desto mer vill jag trotsa och göra motsatsen.. Så att försöka klanka ner på mig för att få mig att sluta fungerar inte, som jag sagt tidigare. Jag är för gammal (med min hela 30 år), för att lyssna på vad små anonyma kräk har att säga.

• Anton Chigurh
    pinkdolly skrev 2013-07-30 23:06:48 följande:
    Haha, tack Katten! ;)

Och Anton är nog något på spåret där.. Jag är nämligen som en trotsig liten unge ibland.. Ju mer mothugg jag får, desto mer vill jag trotsa och göra motsatsen.. Så att försöka klanka ner på mig för att få mig att sluta fungerar inte, som jag sagt tidigare. Jag är för gammal (med min hela 30 år), för att lyssna på vad små anonyma kräk har att säga.
    Hjärta
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Jo01

[quote=70630042][quote-nick]Amys skrev 2013-07-30 23:26:10 följande:[/quote-nick][/quote] Du är väldigt vacker Amys

• Mysigast
    Amys skrev 2013-07-30 23:26:10 följande:

Väldigt fin och välsvarvad! :)
  • Inchthing

• Göteborgskillen2101

härlig bild ;) fast det vore nice om den svarta censuren var liiiiite smalare ;)