• Anonym

Helkroppstråden

Alfred811 skrev 2012-12-20 22:41:10 följande:
    Varför ska något naket tas bort, bara gammal sexualmoral vi köpt från tider vi inte längre kan stå för. Jag tycker det är patetiskt. Skicka meddelande till varandra för nakna bilder sålänge som det är som det är

Det är bra att moderatorerna gör sitt jobb och lyssnar på oss andra som inte vill ha en porrsida, De tar bort allt som inte hör hemma på efamiljeforum bl.a pinup bilder som vi sett i denna tråd.
  • Alltid Daph
    Anonym skrev 2012-12-20 22:38:44 följande:
    Vad sysslar alla med i den här tråden? Ni har ingen respekt för era respektive!!! Att ni inte har vett att skämmas hela bunten!

Åh, säg mer sånt. Det får mig att känna mig så härligt syndig och busig. Det kan man behöva som tvåbarnsmamma och mental hundraåring! =)
  • A82
    Mr Espresso skrev 2012-12-20 22:45:51 följande:
    Stackare? Är det mitt fel?
    ja, den skulden lägger jag på dej 
  • Mr Espresso
    A82 skrev 2012-12-20 22:48:39 följande:
    ja, den skulden lägger jag på dej 
    Då är det tur att den större bilden är längre bak i tråden nu, så det så!
  • thessa
    Max skrev 2012-12-20 22:47:39 följande:

Lika bra att passa på nu när man kommit igångTungan ute
    mm.. grr! ;)
  • Alltid Daph
    Max skrev 2012-12-20 22:47:39 följande:

Lika bra att passa på nu när man kommit igångTungan ute
    Ojoj, kalsonger nu också! Förvånad Snygg torso!
  • Anonym
    Anonym skrev 2012-12-20 22:48:07 följande:
    Det är bra att moderatorerna gör sitt jobb och lyssnar på oss andra som inte vill ha en porrsida, De tar bort allt som inte hör hemma på efamiljeforum bl.a pinup bilder som vi sett i denna tråd.

• thessa

gå inte in på denna tråden då om det stör dig.

problem solved!
  • A82
    octopuzz skrev 2012-12-20 22:40:00 följande:

Va snygga alla är!  Har man inget bättre för sig så lägger man upp fler eller hur?  :D

riktigt söt ju
  • Miss Blue

Går du igenom varje sida..... och anmäler? De är ju i princip att flukta.

Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden