Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Anonym skrev 2014-09-01 10:19:47 följande:

Straight Arrow, har du funderat på varför folk gillar goaskalice´s bild men ej din? Just sayin´.

Nej det har jag inte funderat på, dela gärna med dig
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow

God eftermiddag...
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-01 13:20:29 följande:

Blev plötsligt bättre trots sjuka barn och egen förkylning som vägrar ge med sig, tack

Det var så litet så... roligt att jag kan göra din dag bättre ;)
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-01 14:21:20 följande:

Du får gärna fortsätta

Gärna det... vad sägs om denna?

• straight arrow
    Mandiisen skrev 2014-09-01 12:07:57 följande:

Back on track

Hej igen snygging, det var länge sen! Du verkar vara i fin form?
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-01 14:17:23 följande:

Hett. Snyggt. Fint. Om ditt inlägg "syftar till att ha sex" ligger hos någon annan att avgöra

Hela blomkrukan klassas uppenbarligen som en enda sexuell handling om man ska döma av reaktionerna
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-01 15:08:17 följande:

Håller tummarna för att Hmm har ett liv utanför FL Haha

Jag vill minnas en bild som du la upp för säkert flera månader sen, överkropp framifrån och ned till strax ovanför härligheten och en antydan till särade ben och något bakåtlutad position. Du såg liksom redo ut och jag fick lust att springa fram och hoppa upp på dig ^^

En repris kanske om du vet vilken jag menar..

Hmm, det var svårt... var den grå som den här eller i färg eller mer svart-vit?

• straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-01 15:42:52 följande:

Hmm, låt mig tänka.. Den var eventuellt i färg. Möjligtvis grå som den här otroligt heta bilden. Troligtvis inte svartvit.. Fortsätt posta tänkbara kandidater, jag säger till när det blir rätt ^^

Haha! Får väl hålla på hela dan då... men inte mig emot ;)

Denna kanske?

• straight arrow
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-01 15:57:47 följande:

God eftermiddag.

Snyggt!
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-01 16:10:03 följande:

Jag säger som förra gången Oh My Effing God! Vet inte vad det är, men jag får fortfarande lust att hoppa på SATAN vilken fullträff till bild! Finns ingen smiley (i min telefon) som förmedlar rätta känslan.

Eller, nej förresten, det var fel, prova ett gäng till

Du är välkommen att hoppa på! Men det var synd att det inte var riktigt rätt bild vid närmare eftertanke, din reaktion var något återhållsam där

Får se om jag hittar en bättre...
Svar på tråden Helkroppstråden