Helkroppstråden
Straight Arrow, har du funderat på varför folk gillar goaskalice´s bild men ej din? Just sayin´.
Straight Arrow, har du funderat på varför folk gillar goaskalice´s bild men ej din? Just sayin´.

Blev plötsligt bättre trots sjuka barn och egen förkylning som vägrar ge med sig, tack
Du får gärna fortsätta
Back on track
Hett. Snyggt. Fint. Om ditt inlägg "syftar till att ha sex" ligger hos någon annan att avgöra
Håller tummarna för att Hmm har ett liv utanför FL Haha
Jag vill minnas en bild som du la upp för säkert flera månader sen, överkropp framifrån och ned till strax ovanför härligheten och en antydan till särade ben och något bakåtlutad position. Du såg liksom redo ut och jag fick lust att springa fram och hoppa upp på dig ^^
En repris kanske om du vet vilken jag menar..
Hmm, låt mig tänka.. Den var eventuellt i färg. Möjligtvis grå som den här otroligt heta bilden. Troligtvis inte svartvit.. Fortsätt posta tänkbara kandidater, jag säger till när det blir rätt ^^
God eftermiddag.
Jag säger som förra gången Oh My Effing God! Vet inte vad det är, men jag får fortfarande lust att hoppa på SATAN vilken fullträff till bild! Finns ingen smiley (i min telefon) som förmedlar rätta känslan.
Eller, nej förresten, det var fel, prova ett gäng till