Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

goaskalice skrev 2014-09-04 12:16:31 följande:

Måste gå till jobbet, hinner inte kommentera. Ses ikväll Ha en bra dag (nästan) alla!

Underbar bild snygging!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-05 07:37:11 följande:

Tack, ja de är rätt maffiga

Så här vinkade jag av maken idag och så här hälsar jag tråden god morgon

(ja jag har många linnen och tröjor som lätt kan dras ned av någon anledning )

Mycket vackert, både som avsked och hälsning... fast med en sån syn skulle jag inte vilja lämna!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Snuskig1 skrev 2014-09-05 07:57:28 följande:

Morgon! Ensam på jobb, iaf ngn minut till:)

Läckert!
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-05 08:43:09 följande:

75D brukar jag kunna klämma in dem i.Är det så? Då förstår jag varför han säger "Nu är du bara elak" när jag tar fram dem när han ska gå..

Haha, jag förstår honom precis ;)
  • straight arrow
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 15:57:29 följande:

Sommaren kom tillbaka.

Snygging! Roligt att se dig igen...
  • straight arrow
    Anonym (Tanten) skrev 2014-09-05 16:33:42 följande:

Men jag har svårt med män som är yngre en mina söner . Min son som är 30 sa att på Harrys går inte att gå där är bara gamla tanter som du morsan som nyps i rumpan så det finns dom so gillar det.

Det var flera år sen jag fyllde 40 och det finns fler i min ålder här, så det finns äldre män också i tråden...
  • straight arrow

Ha en fin kväll alla!
  • straight arrow
    Anonym (23) skrev 2014-09-05 18:05:31 följande:

Trevlig helg alla fina

Här är mitt försenade bidrag till slips-temat :)

Härligt bidrag !
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-05 17:36:02 följande:

Trevlig helg på er

Trevlig helg din läckerbit!
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-05 21:36:10 följande:
    Och väl omhändertagen
    Det hade ju varit en önskedröm att få vara med om Drömmer
Svar på tråden Helkroppstråden