Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

Speak up skrev 2013-12-29 18:08:47 följande:
    Tsss... Flört Se upp så jag inte blir tillräckligt modig för att hoppa på cykeln och ta mig hem till dina kvarter! Cool
    Finns plats för dig i soffan här Flört!!
  • GoodMangoo
    fialotta85 skrev 2013-12-29 18:19:09 följande:
    Tjena raringar!
    Vilka spiror..... wow Tungan ute!!
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2013-12-29 18:55:32 följande:
    Han är inte den enda med fantasier kan jag avsöja.....men mina fantasier stannar hos mig själv....förutom att mina ögon går i kors nu med total avsaknad att kunna fokusera och kommunicera med mina fingrar.....att det är en fantastisk bild.....det vet vi...men vad hjärnan tänker och jag skriver stämmer inte helt och fullt ut. För skulle jag skriva vad jag tänker skulle jag bli bortsläpad från detta forum för all framtid liksom flera generationer av yngre Movits likväl....
    Du är bara för underbar HjärtaKyss!!
    Speak up skrev 2013-12-29 18:56:28 följande:
    Fresta mig icke, Mangoo! Oskyldig

Jag...... fresta........ nääääOskyldig!!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:01:15 följande:
    Tsss... Jag vet (nästan) var din brevlåda bor. Minns det! Flört

Speak up skrev 2013-12-29 19:02:28 följande:
    Med risk för att säga för mycket säger jag ändå... Mangoo, jag får NÄSTAN lust att sätta på dig bakifrån! (Alkoholen som talar igen.) Skäms

Väntar på dig (som på bilden)...... är redo att ta emot dig på alla sätt och vis Flört
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2013-12-29 19:05:00 följande:

Jag? Det är ju du som förför min hjärna med dina ord och dina bilder...Drömmer
    Ja..........DU får allt hos mig att smälta Skäms!!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:08:53 följande:
    Schhh..! Skäms Jag får sån lust att bara dra iväg ju. Haha! Flört (Det skulle räcka att jag blev "emottagen" i dörren.)
    Nära, nära........... farligt nära Cool!!

PPP- jaså..... du var i krokarna ändå Drömmer!!??
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:13:16 följande:
    Haha, i rätt stad i alla fall. Flört Men var inte orolig du. Jag stannar nog här. Drar inte iväg till någon "destination okänd". Flört
    OkändFörvånad??? Du har sett mer av mig än många andra........ tror du skulle känna dig ganska hemma Drömmer.
    Movit skrev 2013-12-29 19:12:05 följande:
    Nu får du mig nästan generad.....I am not worth it.....Skäms

Låt mig avgöra det {#emotions_dlg.flower}!!
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:23:06 följande:
    Haha, säkert. Menar bara att jag inte vet exakt var du bor. Jag har bara ett riktmärke ju! Flört Och hur många lägenheter (och villor) finns inte runtomkring den skolan??? Skäms
    Om du börjar knacka dörr nu så borde du nå mig innan midnattSkrattande. Tänk vad mkt gött du lär snubbla över på vägen hit Drömmer.
  • GoodMangoo
    Speak up skrev 2013-12-29 19:28:31 följande:
    Tsss... Kan du inte ens avslöja om det är villa eller lägenhet? (Det skulle kunna halvera mitt letande.) Drömmer
    Br Skrattande!! Högst upp.
    Movit skrev 2013-12-29 19:30:03 följande:

Fina mango....Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta{#emotions_dlg.flower}

Kyss!!
Svar på tråden Helkroppstråden