Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

PPP- mest pensionärer där jag bor......... nedsatt syn osv du vet så nja.... ganska lugnt faktikst Flört.
    Dr Börje skrev 2013-12-30 13:42:51 följande:
    Med risk för att göra bort mig men varför är många inlagda bilder "tomma" här? Har moderatorn varit inne och censurerat eller är det nåt annat? Tycker att de flesta av GoodMangoos bilder är tomma när jag skall kolla. Jävligt irriterande att bara få se hyllningarna...men inte orsaken till hyllningarna.

Helt ok fråga för min del. Väljer att ta bort dom efter ett tag för att slippa vassa anonyma tungor bla Obestämd.
  • GoodMangoo
    Dr Börje skrev 2013-12-30 13:49:42 följande:
    aha ok. Men du gör du det rätt snabbt eller hur? Verkar inte ligga ute speciellt länge då. Trist med vassa tungor. Har levt med tron att kittlande och lekfulla tungor är mer uppskattade

Beror på dagsformen och lite annat men visst, ibland någon dag, ibland bara några minuter.
    Jag tycker din syn på tungor låter mkt trevligare........... tycker vi kör på det Skål.
  • GoodMangoo
    Anonym (qom) skrev 2013-12-30 13:56:34 följande:
    Nu vet man ju hur goodmangoo ser ut överallt. Både underliv och ansikte. 
    Jaha... det är Ensam på bilden ovan men ok.
  • GoodMangoo
    Anonym (qom) skrev 2013-12-30 13:59:52 följande:
    Igår lade du upp ansiktsbild samt andra gånger. Du har även särat och visat ditt sköte förut.

Och din poäng är???
  • GoodMangoo
    Anonym (qom) skrev 2013-12-30 14:01:44 följande:
    Att du lika gärna kan låta bilderna ligga kvar...

Som sagt var............ anonyma, vassa tungor.
  • GoodMangoo

Gott nytt år alla snyggingar! Nu ska jag dra och skämma bort mig på spa. Hörs på det nya året. Kram, kram!!!

• GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-01 16:56:29 följande:

Tack för att du gav mig något vackert att titta på i mitt arma tillstånd FlörtFoten i munnen!!
  • GoodMangoo
    Movit skrev 2014-01-01 18:29:47 följande:
    Ohyggligt bakis:p idag...hoppas du haft skönt igår och idag och god fortsättning fina mango

Unnar dig självklart något bättre men skönt att man inte är ensam Glad!!
  • GoodMangoo
    man6688 skrev 2014-01-01 18:33:14 följande:
    Fryser du ?
    Nja...... det är väl typ det enda jag inte gör just nu Drömmer!!
Svar på tråden Helkroppstråden