• Anonym (mepetite)

Helkroppstråden

trevlig fredag!
  • Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-02 13:25:37 följande:
    Ute och njuter av sommar och sol!
    Min förtjusande och vackra FV, jag haver icke förglömt mitt löfte jag givit eder, och som den eminente gentleman jag är, har jag för avsikt att uppfylla nämnda  löfte inom det närmaste.

Ja. Må så gott....Glad 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-08-02 19:36:27 följande:
    Min förtjusande och vackra FV, jag haver icke förglömt mitt löfte jag givit eder, och som den eminente gentleman jag är, har jag för avsikt att uppfylla nämnda  löfte inom det närmaste.

Ja. Må så gott....Glad 
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
    Väntar ivrigt. Du vet.
  • FjärilVingad73
    Anonym (NoSexForMe) skrev 2013-08-02 19:05:09 följande:
    Hittade en från 29 Juli som var trevlig att titta på.
    Surfar mobilt just nu så jag vet inte vilken det är; men trevligt att du gillade den iaf!
  • FjärilVingad73
    Hotrod skrev 2013-08-02 19:45:46 följande:

Slår ett slag för jämlikheten ;)
    Snyggt!
  • vonKatt
    Hotrod skrev 2013-08-02 19:45:46 följande:

Slår ett slag för jämlikheten ;)
    Najs!

Du får skicka in fler för att lyckas väga upp jämlikheten tror jag. Men det är väl okej? Du tål verkligen att tittas på ;)
  • Anonym (NoSexForMe)
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-02 20:08:39 följande:
    Surfar mobilt just nu så jag vet inte vilken det är; men trevligt att du gillade den iaf!
    Jag letade vidare och jag hittade ännu trevligare bilder. Såg även att du hade gått ner mycket i vikt, visst är det en härlig känsla? Jag gick ner mer än dig för några år sedan, tyvärr har några av kilona kommit tillbaka men när semestern är slut så ska de bort igen.
  • FjärilVingad73
    Anonym (NoSexForMe) skrev 2013-08-02 20:20:38 följande:
    Jag letade vidare och jag hittade ännu trevligare bilder. Såg även att du hade gått ner mycket i vikt, visst är det en härlig känsla? Jag gick ner mer än dig för några år sedan, tyvärr har några av kilona kommit tillbaka men när semestern är slut så ska de bort igen.
    Tack!

Jaa, att ha lyckats med viktnedgång helt själv är jag grymt nöjd med! Nu har jag så smått börjat träna också, och hoppas få lite mer stuns på kroppen.

Lycka till med dina kilon!
  • Hotrod
    vonKatt skrev 2013-08-02 20:19:02 följande:
    Najs!
    Du får skicka in fler för att lyckas väga upp jämlikheten tror jag. Men det är väl okej? Du tål verkligen att tittas på ;)

Tack :)
    Nog kommer det fler ....jag är ju för jämlikhet ;)