• Hotrod

Helkroppstråden

Göteborgskillen2101 skrev 2013-08-03 00:34:08 följande:
    hahahah jag tyckte det stod " ni andra som är äckliga"  i några sekunder.. :P och Dolly är långt ifrån äcklig ;)

Hehe....Jupp Dolly är het :)
  • Göteborgskillen2101
    Qwerty85 skrev 2013-08-03 00:36:31 följande:
    "Äckligt" het kanske? ;)
    nånting sån jaa... :P
  • pinkdolly
    Hotrod skrev 2013-08-03 00:08:04 följande:
    Förstår dig ...inte alla som gillar det...men jag gillar dina former...vi är alla olika
    Det var ju heller ingen kritik mot just dig och din bild, utan bara allmänt, att jag tycker det ser lite läskigt ut när det syns så väl. Absolut inget fel på bilden eller armen annars ;) Jag gillar armar och händer på killar, det är sexigt.
  • pinkdolly
    Hotrod skrev 2013-08-02 19:45:46 följande:

Slår ett slag för jämlikheten ;)
    Och den HÄR var det verkligen inget fel på ;)
  • Hotrod
    pinkdolly skrev 2013-08-03 07:42:47 följande:
    Det var ju heller ingen kritik mot just dig och din bild, utan bara allmänt, att jag tycker det ser lite läskigt ut när det syns så väl. Absolut inget fel på bilden eller armen annars ;) Jag gillar armar och händer på killar, det är sexigt.
    Nejdå Dolly tog det inte som kritik :)
    Har ju en tråd här i forumet där jag frågade om tjejer tänder på ådriga underarmar och det är delade läger antingen gillar man det eller inte.
    Skönt att inte alla tycker lika. 
  • Hotrod
    pinkdolly skrev 2013-08-03 07:48:35 följande:
    Och den HÄR var det verkligen inget fel på ;)
    Tack ;)
  • FjärilVingad73
    Hotrod skrev 2013-08-03 09:36:20 följande:
    Nejdå Dolly tog det inte som kritik :)

Har ju en tråd här i forumet där jag frågade om tjejer tänder på ådriga underarmar och det är delade läger antingen gillar man det eller inte.

Skönt att inte alla tycker lika. 
    Det är ju det härliga i kråksången; det finns nåt för alla!
  • vonKatt
    PAUSA skrev 2013-08-03 09:39:47 följande:

God morgon Solig!!!
    Om jag var lagd åt det hållet PAUSA, så skulle jag antagligen stöta ordentligt på dig

Superhet! Verkligen!