Inlägg från: celineswaltz |Visa alla inlägg
  • celineswaltz

Helkroppstråden

straight arrow skrev 2013-11-05 21:41:18 följande:
    men vackert... rysligt vackert!

åh . Den kommentaren värmer
  • celineswaltz
    swed38gbg skrev 2013-11-05 22:14:38 följande:
    Sexigt, läckert, smakfullt! Posta mer ;)

Tack ...lovar...en annan gång...
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-06 00:58:01 följande:
    Det är fanimej sanslöst, att en kvinna kan vara   så....helvetes...vacker som vad du är, Celine,Hjärta du är så exceptionellt snygg och tilldragande att din like inte finns, du är den vackraste av dom alla.
    Så het, så elegant, så sensuell, och så visar du ändå bara en liten del här, fast för en kvinna av din kaliber, Celine, så räcker det. Mer än väl. Ändå vet jag att det som döljs av ramen....det smälter isberg av enorma dimensioner. Du är den mest unika och förföriska skönhet jag har sett. Någonsin.

Sov så vackert, min Goding.Emoji

Puss, din Anton

Är det någon som smälter isberg så är det du Hjärta
    ( inte för att jag känner mig som ett isbergFlört)

Som man är du en perfekt kombination av "hård och mjuk "  i ditt sätt ,och det visar du hela tiden. Det skiner igenom jämt Solig
    Kyss
     Puss,Din Celine

• celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-06 00:58:01 följande:
    Det är fanimej sanslöst, att en kvinna kan vara   så....helvetes...vacker som vad du är, Celine,Hjärta du är så exceptionellt snygg och tilldragande att din like inte finns, du är den vackraste av dom alla.
    Så het, så elegant, så sensuell, och så visar du ändå bara en liten del här, fast för en kvinna av din kaliber, Celine, så räcker det. Mer än väl. Ändå vet jag att det som döljs av ramen....det smälter isberg av enorma dimensioner. Du är den mest unika och förföriska skönhet jag har sett. Någonsin.

Sov så vackert, min Goding.Emoji

Puss, din Anton

Glömde visst att skriva TackHjärta...Blev lite omtumlad...
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-08 13:38:46 följande:
    Du är ju en redigt skön Dam, Puman, bara för det skall du få se mina dödskalle-kalsonger. 

Kram, //Anton. 

Nog fan för att jag kan begära 20-25 % av vinsten som sajten drar in, med tanke på alla Damer som kommer surfa in på FAMILJELIV nu, tycker du inte, Puma, att det vore helt i sin ordning ???

Eller är 25 % möjligen för lite ???

AntonHjärta
    Oj,oj oj....så där får du inte göra... plågsamt sexig och manligKyss
    Sexigaste bilderna på helkroppstråden jag sett !

Du gör mig härligt blyg Hjärta

Jag som tog för givet att du redan innan bilderna fick 25  %... Va ? Inte ? Bra att du har insett vad du måste göra Flört 

Puss
  • celineswaltz
    Speak up skrev 2013-11-08 19:24:00 följande:
    Verkligen tilltalande bild. Mina manliga drifter ställer sig i givakt!  Din rumpa skulle jag vilja leka med!!

Åh tack vad dina ord värmer...jag känner mig hedrad

• celineswaltz
    Speak up skrev 2013-11-08 20:18:08 följande:
    Kul att mina ganska triviala ord ändå kan värma. Det gläder mig. Oskyldig Tror säkert att din heta rumpa värmer mer dock!
    Kyss
  • celineswaltz
    DrJekyl skrev 2013-11-08 19:16:55 följande:
    Antar att Anton går i taket nu av upphetsning  men det gör han ju på alla bilder ;)

Jodå...Det kan vara så att Anton gillar bilden och SAMTIDIGT gillar många av de andra vackra kvinnorna här. Ovanligt va ?...eller...inte...
  • celineswaltz
    NOEL75 skrev 2013-11-08 21:15:25 följande:
    Godkväll Snyggon!!

God kväll snyggo
Svar på tråden Helkroppstråden