Inlägg från: celineswaltz |Visa alla inlägg
  • celineswaltz

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-11-08 21:47:17 följande:
    Hej snygging!! Såg att du bidragit till väldigt god stämning och skönhet i tråden när jag bläddrade bak några sidor. Trevligt att se och jag tycker du och Anton borde ta en lång fika med dopp ihop någon mörk höstdag när regnet smattrar mot rutan och höstlöven yr omkring på utsidan ....

Tack så mycket Solig
    ...och tack för et briljanta rådet...Vad skulle vi göra utan dig...Flört
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-08 23:29:43 följande:
    Mmm, GummanHjärta...inte nog med att du har röst som en Ängel, du har dessutom röv som en Ängel, du har midja som en Ängel, du har bröst som en Ängel, du har, kort och gott, kropp som en Ängel, du är fanimej den vackraste kvinna gud har skapat, någonsin, och jag börjar misstänka att du är en Ängel. För ingen mänsklig kvinna kan vara så förförisk och gudomligt vacker som vad du är. Det är omöjligt.

Det gör dig inte rättvisa att beskriva din skönhet i dylika blygsamma termer, Celine, men orden räcker inte till längre.....

Ha en fortsatt riktigt skön afton du också.

Puss.Kyss

NOEL....han är inte bara en jävligt snygg fan. Han är klok också. Mycket.

Du får varje cell i min kropp att glöda FlörtHjärta
    Puss

• celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-08 23:06:43 följande:

Mina förtjusande Damer.....Glad.....ni gör mig rörd och helvetes glad, allt på en och samma gång, jag kan inte nog tacka er för era gulliga och värmande komplimanger. Men jag försöker : TACK, så väldans.

Och ja, det är inte mina finaste fillingar, men....jo, jag tänkte att dom skulle falla någon Dam i smaken kanske, men men...ja. Jag skickar med lite kompensation, både till dig, Cate, och till dig, Peep. Och ha en fortsatt skön afton.... 

Kram, //Anton

Flört

Sådär då. 

Tjohej.

Riktigt sexig rumpa Drömmer Snyggare och manligare rumpa får man leta efter...Kyss
    Du frestar och plågar mig med dessa bilder.... Det är inte snällt Flört
    Puss,  Hjärta

• celineswaltz
    Anonym (6kille) skrev 2013-11-09 00:15:18 följande:
    Hej!nice, sexig och fin är du celineswaltz.kram
    Tack så mycket Solig
  • celineswaltz
    Anton Chigurh skrev 2013-11-09 00:10:56 följande:
    En variant på en skotskt kilt, Peep, egen tillverkning, mycket originell. Och vacker. Om jag själv får säga det. 

Och som du säkert vet, Peep, så är jag väldigt blygsam och ödmjuk av mig, och jag förstod att du hyste viss uppskattning av min lekamen, så jag skickar med en repris. Förvisso endast några dagar gammal, men för din skull, så....varsegod.Glad

Det är lätt hänt att börja tänka på vad du skulle kunna göra med den där muskulösa kroppen....DrömmerFlört
  • celineswaltz
    Orvarsson skrev 2013-11-09 00:26:20 följande:
    Första bilden...

Snygg kropp Flört
  • celineswaltz
    Hotrod skrev 2013-11-09 00:28:28 följande:
    Jaha temadag idag eller igår kanske...skål då

Jag tror bara jag sett framsidan av dig hittills...men baksidan är precis lika snygg
  • celineswaltz
    Liberatated skrev 2013-11-09 09:57:08 följande:
    Och så var det bilden

Spännande du ser ut med dina tattueringar
  • celineswaltz
    Speak up skrev 2013-11-09 00:46:21 följande:
    Min rumpa åter igen. Måste ju följa temat. Gu'natt! 

Vad snygg du är .Fin kropp!. Extra plus för att du visar helkroppsbild (nästan i alla fall)
  • celineswaltz
    Orvarsson skrev 2013-11-09 00:47:06 följande:
    Tack,celine, du om någon e snygg

Tack så mycket
Svar på tråden Helkroppstråden