• Fenina

Helkroppstråden

Hoppas denna bilden räknas som "helkroppsbild" då, svårt att få till! Påklätt(om än trasigt), men vem orkar klaga?

• Fenina
    justnextdoor skrev 2013-10-29 13:07:14 följande:
    Ååå så fint! Antar att detta är lite olikt mig att jag inte först pratar om dina bröst MEN dina ögon ser ju helt fantastiska ut!! Skarpa, busiga, vackra och lite oskyldiga.... Gillar dem verkligen!! Nu till tuttarna, där skulle man vilja leka lite med tungspetsen
    Haha tack! Blev jag glad av att höra, knasigt, men vågar färre gånger visa ögonen än brösten Så du klämtade till med rätt kommentar där!! Solig

• Fenina
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-29 13:46:27 följande:
    Du skulle inte kunna hantera oss om jag och Mangon slog ihop våra talanger... {#emotions_dlg.djavulsk}
    Tror att jag också måste få vara med på en hörna... Alltså ehmm för att vi tjejer ska vara på säkra sidan... 
  • Fenina
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-29 13:57:47 följande:
    Åsså menar jag Noel förstås. Skäms

Dessa läckerbitar, den ena är den andra lik... Drömmer
    GoodMangoo skrev 2013-10-29 13:58:51 följande:

Herr Dörr???......... var det inte NOEL som var vårt tilltänkta offer.......... nåja vi får väl ta hand om bådaDrömmer.

Haha! Jag sa ju det, nu när ni lyckats fördubbla herrskapet måste ni ha mig som back-up
  • Fenina
    NOEL75 skrev 2013-10-29 14:03:56 följande:
    Klart den räknas!! Kul att se lite påklädda bilder också. Säger ju en hel del det också. Lite girl next door style på dig idag. Trevligt!!

Då får vi ju hoppas att den säger något bra
    justnextdoor skrev 2013-10-29 14:09:24 följande:
    Den här räknas... Men du får komplettera och posta in ett par ögon då och då för att det ska vara helt godkänt
    Happy nu? Happy Halloween!

NOEL75 skrev 2013-10-29 14:16:03 följande:
    Okej... nu kanske det börjar påminna lite om en utmaning i alla fall....Tungan ute
    Jag binder dig om inte du binder mig. Punkt. 
    straight arrow skrev 2013-10-29 14:18:10 följande:
    Nu är det allt litet för mycket prat och för litet bilder... Fenina då undantaget förstås...

Skulle inte haft något emot om pilen pekat på mig
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-10-29 14:22:55 följande:
    Några mer ensamma rumpor här ute?
    Läckerrumpa! 

• Fenina
    fialotta85 skrev 2013-10-29 14:44:34 följande:
    ;)
    Vilken vacker bild! Älskar ljuset och hur du diskret fick med lite av ansiktet... 
  • Fenina
    justnextdoor skrev 2013-10-29 14:46:52 följande:
    Japp Happy!! Men jag kommer fortsätta kräva postande av de ögonen! Du kan inte sitta hemma med dem utan att bjuda på en blick då och då!
    Hahaha! Goding där
    Klart jag kan bjuda på en blick då och då, du kan få bjuda på en bild jag kan vila den på  
  • Fenina
    justnextdoor skrev 2013-10-29 14:52:49 följande:
    Kör på "tutt-tema" for youre eyes lady!
    Fan sexigt! Den trycker jag fram på mobilen så jag kan ta med mig den ut! Tack så mycket! Solig
  • Fenina
    Piper´s pipe: Det finns garanterat plats för en till i tröjan, om namnet börjar på P och slutar på 's!
  • Fenina
    justnextdoor skrev 2013-10-29 15:47:39 följande:
    Pustnextdoors?
    Hahaha skulle definitivt funka!
Svar på tråden Helkroppstråden