• Fenina

Helkroppstråden

På väg Piper's Pipe? Äntligen får du tummarna loss och kan stoppa de där de hör hemma istället!

• Fenina
    JkpgMan skrev 2013-10-29 17:40:38 följande:

Har tråkigt i Borås

Nä, så inte okej. Här sitter jag och gör pumpor och då....blottar(?) du dig och har hunnit ta bort bilden innan jag hinner se!?
  • Fenina
    Piper's pipe: Säg inte sådär, om du inte vill att ditt namn ska nämnas i massa "Hata-Fenina-Nick" Kyss Flört
  • Fenina
    Zack skrev 2013-10-29 19:55:22 följande:
    Föll just över den här bilden. Supersnyggt Fenina, och vilken blick! Väldigt vackra ögon som tittar på en genom skummet.
    Tack för den uppskattningen

Piper's Pipe: Du lever farligt hahahaha! 
  • Fenina
    Lussekatta skrev 2013-10-29 20:48:36 följande:
    Kan tänka mig att vara så snäll ikväll o bjuda på ett liiitet leende
    Både vackert leende och härliga färger som pigga upp i tråden! Fint tycker jag!
  • Fenina
    FjärilVingad73 skrev 2013-10-30 10:18:58 följande:
    Längtar efter sommaren och värmen, och bjuder på en repris...

Du får mig också att längta efter sommaren! 
  • Fenina
    Anton Chigurh skrev 2013-10-30 11:10:10 följande:
    Fan NOEL, med tanke på attiraljerna du skickade med väskan, så borde du sålt den här på FL. Och inte Blocket.

Du hade fått det tiodubbla här. Minst. 
    Ja... att få gnida sig mot den väskan.... Drömmer
  • Fenina
    NOEL75 skrev 2013-10-30 11:23:35 följande:
    Nej tror det är lugnt..Kollade hjärtat förra veckan och det skall tåla ganska extrema påfrestningar, så det är nog risk att andra vitala delar ger sig innan hjärtat i så fall...

Fan du har sinne för affärer Anton!! Borde såklart rådfrågat dig innan. 

Det kan du ge dig på...om och om igen... Du kommer dränera mig...

Vi kan gnida oss tillsammans.... Låter som att jag hittat min själsfrände i denna fetish!

Nja...i mitt fall var det snarare det faktum att väskans biprodukter hade tagit mig närmare än kuk än vad jag varit på....evigheter....än själva "väsk"gnidandet i sig. Men känner du att det skulle kunna vara en acceptabel överenskommelse, så kan jag skicka min favorit till dig, så gnider du lite, skickar tillbaka, så gnider jag....skickar tillbaka....and so on?
  • Fenina

Mycket snack, lite bilder... tjatigt kanske, men så är det ju med hygien....jag har badat idag igen Drömmer

• Fenina
    GoodMangoo skrev 2013-10-30 11:33:57 följande:
    Teoretiskt sätt skulle vi nog kunna få till en trippel-gnidning om jag skickar den väskan jag köpt av NOEL till dig och "gör mitt" innanDrömmer.
    I like the way you think! Vi kan ju skicka den åt lite olika håll också, så alla får en lite mer "känsla" för vem man "är" med just nu? 
Svar på tråden Helkroppstråden