Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Anonym (lillajag) skrev 2013-10-19 22:14:41 följande:
    Dags att knyta sig kanske?

Bjuder på en liten bild iaf;)

Hej lillajag!

Nejdå det ska du väl ändå inte göra! Fasiken du blir bara snyggare och snyggare hur ska detta sluta tro?
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-19 22:31:58 följande:
    Jag vet hur det ska sluta för mig iaf ;) :P

Men för dig...? Hmm

Haha, ajajaj snälla dra ut kniven från mitt hjärta! Menade ditt utseende fröken! Men annars hur tror du min framtid ser ut då?
    Anonym (lillajag) skrev 2013-10-19 22:42:04 följande:
    Haha jag vet vad du menade :P

Vi får se, håller dig uppdaterad ;)

Haha, åh bara älskar svävande svar som jag kan tolkas precis som jag vill! Men svarar iaf vad spännande!

God fm formellina!

Själv denna frusna frostiga Söndags går jag och bara inväntar att någon kvinna i tråden ska träda fram och värma upp den ack så kalla tillvaron.

Skall tilläggas att ni tjejer här är som varmchoklad för själen.

Kram....

[quote=71433267][quote-nick]FjärilVingad73 skrev 2013-10-20 14:31:29 följande:[/quote-nick][/quote]

Angenämt!

Fenina skrev 2013-10-20 16:50:33 följande:
    Shopping, och nu söndagskvälls häng med mina vildänglar. Film i soffan kanske 

Nu blir man lite sugen att fälla en kommentar om att är du sugen att ha någon att hålla i handen till en skräckis så får du mer än gärna inboxa mig, men jag spar nog en sådan kommentar till ett bättre tillfälle!
    GoodMangoo skrev 2013-10-20 17:10:22 följande:
     Hoppas ni har en skön söndagseftermiddag ?

Hej GoodMangoo! Vad jag har saknat din närvaro, saknat dina bilder på den där så fruktansvärt fascinerande härligt vackra kroppen du bor i. Ja du vad mer kan man säga, du är helt underbar!
    Fenina skrev 2013-10-20 17:23:01 följande:
    Vi vet ju redan att det är svårt för dig att hålla dig borta från min inbox. 

Haha nu har du fel fröken, men om du är så säker så kan ju du uppge mitt riktiga nick så har vi det ur världen!
    Fenina skrev 2013-10-20 17:37:03 följande:
    Piper's: Du missförstod mig nu, jag sa inte att du inte hade karaktär nog att hålla dig borta  sa bara att det var svårt.... Hade du inte varit så hemlighetsfull så hade du varit nerspammad vid det här laget. hahaha. 

Haha luring! Förbaskat snygg är du så vem vet om den där jävla karaktären fallerar något svagt ögonblick!
Svar på tråden Helkroppstråden