Inlägg från: Anonym (Piper's pipe & pipeliner's) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Piper's pipe & pipeliner's)

Helkroppstråden

Mandiisen skrev 2013-10-23 11:53:09 följande:
    Måste ju bara stolt visa upp min raka rygg som jag inte lika stolt kunde göra innan operationen!

Finns säkert någon som gillar ryggar. kan man gilla fötter kan man gilla ryggar. HAH!

Ärret får man ju dock ta..

Hej! Stort grattis till att du känner dig nöjd över resultatet. Jag tycker verkligen att det blev jättebra, en estetiskt snygg rygg helt enkelt kort och gott!
    Emeliy skrev 2013-10-23 14:20:34 följande:
    Fina bilder allihopa! 

Jätte fin kropp med fantastiska proportioner på formerna, man blir sugen att svepa med handen försiktigt längs ryggen ner på rumpan ända ner på benen med samma lätta hand i ett svep, sen börja om på andra sidan bara för att försäkra sig om du verkligen har den där lena huden du ser ut att ha!
    GoodMangoo skrev 2013-10-23 15:52:51 följande:
    Visst.... lite till går alltid

Nu blir jag att sukta, ja sukta, fick jag välja mellan att leva ett år kortar i mitt liv eller spendera en ynka natt vid din sida, naturligtvis då med lite romantik involverat så väljer jag natten helt utan att tveka, så jävla vacker är du!
    GoodMangoo skrev 2013-10-23 19:11:48 följande:
    PPP- du skulle alltså kunna tänka dig att bli endast 71 år för min skull......... det kallar jag för kärlek .

Ja kärlek (erotik) är det, känner du den med? Ja t o m skulle jag försaka piken på karriären för en natt! Mumsigt va?
    Anonym (mepetite) skrev 2013-10-24 22:18:10 följande:
    god natt sverige

Får bli ett god morgon istället! Du är en förbannat vacker och söt tjej, söt på det där sensuella mepetite viset!
    Peeptoe skrev 2013-10-25 00:04:02 följande:
    Godkväll Trist att den här tråden dör på kvällarna, det måste vi råda bot på!

God morgon, enorm häftiga bilder helst den nedre, galet snygg är du och du har verkligen lyckats fånga det på bilderna!
    Anonym (mepetite) skrev 2013-10-25 07:27:45 följande:
    God morgon, gick dock upp 6. nu börjar ännu en ny dag, ha en fin sådan. (ursäkta den skitiga spegeln)

Tänkte inte ens på spegeln var annat som drog blicken till sig! Underbar är den där mepetite röven iaf, hade jag en lika snygg så skulle jag också stå och spegla mig! Får önska det samma!
    GoodMangoo skrev 2013-10-25 08:23:26 följande:
     TGIF !!

God morgon tråden ! 

Godmorgon!

[quote=71480987][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-25 08:39:54 följande:[/quote-nick][/quote]

Så nå fantastiskt ypperligt fin du är, när man tittar igenom mina ögon den trånare som jag är, finns det inte många som slår dig på fingrarna med den där utstrålning du utstrålar på dina kort gång på gång Hoppas du får en fin fredag!

[quote=71484423][quote-nick]GoodMangoo skrev 2013-10-25 15:04:54 följande:[/quote-nick][/quote]

Hade jag kunnat gjort en blomma eller ett sådant där jävla hjärta på mobilen skulle du fått, men du får nöja dig med att jag tänkte det iallafall! Gillar bhn den var skitsnygg, precis som det ska vara! Underbart!

Anonym (mepetite) skrev 2013-10-25 19:15:54 följande:
    kör en sommarrepris =)

Hej mepetite! Otroligt vad fina ben och mage du har, ja armarna är ruskigt fina dom med, men magen den är så sjukt härlig och inte bara fin eller ja benen är väl egentligen också sjukt härliga!
Svar på tråden Helkroppstråden