Inlägg från: GoodMangoo |Visa alla inlägg
  • GoodMangoo

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2014-01-02 13:07:57 följande:
    Låter som att du förstått exakt hur du skall göra för att få mig att kommunicera på min maximala nivå. Det finns bara tre destinationer där jag känner mig riktigt hemma...Men när jag väl är där kan jag tala i tungor..

Formuleringsmässigt känns du väldigt bekant Drömmer + att jag tycker mig känna igen lgh och delar av kroppen- NOEL?
  • GoodMangoo
    Zack skrev 2014-01-02 13:06:32 följande:
    Alltid lika läckra Mangoo. Fortsätter i samma goda stil i 2014 :). Önskar dig en God fortsättning på det nya året. Kramar från pisterna.

Åhh Zack........... vart har du varit min vän Skäms??
  • GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:16:16 följande:
    Fantastisk titel.... På en av våra glada utekvällar!
    Det skulle bli en totalt galen kväll/natt/morgon kan jag lova Skrattande ..........med ett antal uppföljare såklart.
  • GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:17:09 följande:
    Men låt karln få vara hemlig!!!

Kunde inte inboxa honom ju........... hemlig så in i norden Cool.
  • GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:24:25 följande:
    Helt klart många uppföljare! Fast, jag brukar sällan bli medbjuden igen.... Tjejer gillar oftast inte mig. Konstigt det där!!

Och vad gäller Mr Lost... Om det SER ut som en sexig man, skriver som en sexig man, är hemlig som en sexig man. Ja, då är det ta mej FAN EN SEXIG MAN!!!

Glad att han är här, shyy... Inte skrämma bort honom igen

Vi skulle bli radarparet nr 1 för tjejer gillar inte mig heller hahaSkål.

Förlår Mr Lost...... klantigt av mig Skäms!!
  • GoodMangoo
    LostInTranslation skrev 2014-01-02 14:13:35 följande:
    Hyr i andra hand av Noel. Han flyttade ut. Fick nog av Neol grannen ovanför som han påstod stal hans brudar hela tiden genom att flytta om adresslapparna vid porttelefonen. Neol förstörde hans rykte tydligen, så nu hänger Noel i Karibien där han startat en liten strandbar som blivit känd över hela öriket genom att servera otroligt läskande Slippery Mango shots...

Jag bor gratis här så länge ingen av plantorna dör....
    Mmm den där såpan verkar aldrig ta slut. LEON var ju inte heller så nöjd kommer jag ihåg.... Drömmer.
    Karibien ja....... dit ska jag bara åka någon dag........ ligga i strandkanten, omslingrad av en heting och känna vågorna smeka min kropp SoligSkål
  • GoodMangoo
    vonKatt skrev 2014-01-02 13:28:32 följande:
    Ska vi gilla varann menar du?

Bra plan. Du är inte så dum(bo) som du ser ut!!!
    Jag tror faktiskt det skulle kunna "klicka" mellan oss Flört!
    Anonym (KMP) skrev 2014-01-02 14:08:30 följande:
    Jo visst är det så... För att inte tala om fotomodell-looken och posen

Vågar knappt yttra något mer så jag låtsas om som att jag inte fattar någonting Cool.
  • GoodMangoo
    Mulen skrev 2014-01-02 14:26:09 följande:
    Pax att vara den vågade, smekande vågen som hittar hela vägen.... Skål
    Inte hetingen alltså Drömmer??
Svar på tråden Helkroppstråden