• Putt B

Helkroppstråden

Anonym (???) skrev 2012-12-21 08:47:55 följande:

Håller med, folk är så rädda för sanningen och hela världen ska gå och stryka varandra medhårs.
    Har Ni inget vänligt att säga så knip igen.. och lämna tråden om Ni stör Er så in i helvete...
  • Anonym
    Anonym (???) skrev 2012-12-21 08:44:00 följande:

Är du en sån där som tycker att alla är snygga? Vad jobbar du med?
    Antagligen en sådan där som tycker att allt är snyggt och det finns inget som han inte gillar, dvs totalt desperat  Det finns flera sådana killar här på fl:s forum som är som han.  Ingen kan ta dom på allvar till sist för "alla" är ju såååå snygga och läckra ;) 
  • Anonym (???)
    Putt B skrev 2012-12-21 08:48:56 följande:
    Har Ni inget vänligt att säga så knip igen.. och lämna tråden om Ni stör Er så in i helvete...

Varför? För att ni inser att detta är det viktigaste i ert liv?
  • Mattias39
    Anonym (???) skrev 2012-12-21 08:44:00 följande:

Är du en sån där som tycker att alla är snygga? Vad jobbar du med?
    Ja, jag tycker faktiskt att nästan alla är snygga, på sitt sätt.

Alla ser inte likadana ut(det vore väldigt tråkigt), men alla är fina på sitt sätt!  Och alla har inte heller samma smak. Det en person tycker är skitsnyggt, tycker kanske en annan person är mindre snyggt...

Så jag välkomnar mer än gärna bilder av alla åldrar,kroppstyper osv.

Jag jobbar på kontor...mer vill jag inte säga här... :)
  • Anonym (???)
    Putt B skrev 2012-12-21 08:48:56 följande:
    Det är ju faktiskt du som svär mest!
  • petsod
    Anonym skrev 2012-12-21 08:49:26 följande:
    Antagligen en sådan där som tycker att allt är snyggt och det finns inget som han inte gillar, dvs totalt desperat  Det finns flera sådana killar här på fl:s forum som är som han.  Ingen kan ta dom på allvar till sist för "alla" är ju såååå snygga och läckra ;) 
    Posta en bild eller dra{#emotions_dlg.djavulsk}
  • Putt B
    Anonym (???) skrev 2012-12-21 08:52:19 följande:
    Det är ju faktiskt du som svär mest!
    JA !!.. över alla bitterfittor som ska komma med pekpinnar..

Jag är inte bög, hänger inte i bögforum, men jag låter dom som är bögar hänga där ifred... fattar du logiken ??
  • Mr Espresso
    petsod skrev 2012-12-21 08:52:59 följande:
    Posta en bild eller dra{#emotions_dlg.djavulsk}
    Kan bara hålla med. Snart ska man väl ha heltäckande kläder på badstranden också?
  • Alfred811
    Philipsson skrev 2012-12-21 08:46:32 följande:
    Varför det? Är du en sån där åsiktsfascist? Låt folk tänka och säga vad de vill.

Självklart är det viktigt att ha rätten att kunna säga vad man vill men den här trådens önskan är att det enbart ska vara en feel-good tråd och då ser jag ingen anledning att göra något annat.
  • petsod
    honkie skrev 2012-12-21 08:39:48 följande:

Tack för lite ögongodis såhär på morgonen Glad. Ser riktigt bra ut, manligFlört.
Svar på tråden Helkroppstråden