• Mattias39

Helkroppstråden

Anonym skrev 2012-12-21 08:49:26 följande:
    Antagligen en sådan där som tycker att allt är snyggt och det finns inget som han inte gillar, dvs totalt desperat  Det finns flera sådana killar här på fl:s forum som är som han.  Ingen kan ta dom på allvar till sist för "alla" är ju såååå snygga och läckra ;) 

Sorry, jag är inte det minsta desperat...och är inte alls ute efter att träffa ngn av alla de som lägger bilder här.
    Men om jag tycker att de är fina så måste jag ju få säga det,eller?
    Min mening med att ge positiva kommentarer är faktiskt enbart att dela med mig av det jag tycker, och att förhoppningsvis kanske också ge den som lägger ut bilden en liten ego-boost.
    Om du sen tolkar det som att jag är deperat sökande....tja...då får du tro det. Tänker inte ens ge mig in i sån diskussion...
  • Anonym

Jag tycker det hela verkar väldigt konstigt måste jag säga. Osmakligt dessutom att skriva sådana saker som ni gör om man är i ett förhållande med utvik och allt! Jag hade blivit SKITFÖRBANNAD och ledsen om min make skrev sådant till nån bekräftelsekåt person som skulle behöva jobba med självförtroendet. Jag skulle ställa honom mot väggen och göra klart för honom att du inte accepterar sånt här otrohetsbeteende! Fyfan

• Mattias39
    Anonym skrev 2012-12-21 08:59:17 följande:
    Jag tycker det hela verkar väldigt konstigt måste jag säga. Osmakligt dessutom att skriva sådana saker som ni gör om man är i ett förhållande med utvik och allt! Jag hade blivit SKITFÖRBANNAD och ledsen om min make skrev sådant till nån bekräftelsekåt person som skulle behöva jobba med självförtroendet. Jag skulle ställa honom mot väggen och göra klart för honom att du inte accepterar sånt här otrohetsbeteende! Fyfan

OK. Nu vet jag vad du tycker. Tack.
  • Philipsson
    Putt B skrev 2012-12-21 08:55:26 följande:
    JA !!.. över alla bitterfittor som ska komma med pekpinnar..

Jag är inte bög, hänger inte i bögforum, men jag låter dom som är bögar hänga där ifred... fattar du logiken ??
    Det är ju du som kommer med pekpinnar; 08:49 sade du: "Har Ni inget vänligt att säga så knip igen".
    Ja, det är jag på bilden.
  • LoLs pappa

Tycker vi tacklar problemet med vissa element som så att vi inget säger.
    Då tröttnar dom fort.
    Så blir stämningen bättre, inläggen med text färre.
    Alla utom Muttran har ju dessutom varit anonyma, modigt.
    Deal?

• Alfred811
    LoLs pappa skrev 2012-12-21 09:05:34 följande:
    Då tröttnar dom fort.
    Deal?
    Klokt.
  • Putt B
    Då tröttnar dom fort.
    Deal?
    Bra där !
  • petsod
    Då tröttnar dom fort.
    Deal?

Deal, ingen ska få förstöra min fina julstämning eller denna mkt underhållande och trevliga tråd.
  • Anonym (bmi plus)
    Då tröttnar dom fort.
    Deal?
    Låter som en plan
  • Mr Espresso
    LoLs pappa skrev 2012-12-21 08:05:55 följande:

Problemet är ju bara att Anton vill GE 1.8, Haskel vill HA 2.6.
    Och jag vill HA 1 back bira och korv för att elda ner det och få en gratislunch.
    Så vi verkar ligga ganska långt ifrån varandra
    Kan tänka mig att ta med mig biran och korven dit, men då vill jag ha gräsklipparen med mig hem.

Anton verkar mest vara ute efter kallingarna
    Det ska bli spännande och se hur utvecklingen blir på Haskels kåk idag och ja, ni verkar ju stå en bit från varandra
    Tror du vi kan lösa Antons kalsonproblem på något annat sätt? Jag har nämnligen sett att ÖB rear ut grönrutiga kallingar med yfront, så jag funderar på om det hade hjälpt Anton och hans kalsongproblem Drömmer

Vad tror du? 
Svar på tråden Helkroppstråden