-
Åååh... Snyggt och sexigt!pinkdolly skrev 2013-08-06 19:18:54 följande:
-
åhhh dockan dockan dockan.... jag blir helt andfådd här!! sicka underbara bröst du har, dem hade jag verkligen velat mysa med! kommer inte kunna sova inatt med den här bilden på näthinnanpinkdolly skrev 2013-08-06 19:18:54 följande:
-
[quote=70693405][quote-nick]pinkdolly skrev 2013-08-06 19:18:54 följande:[/quote-nick][/quote]
Den där bilden sitter nog fast på näthinnan länge!Sitter och ler, är det bra?
-
Dolly vad hett! :))
-
En sak till....hur i helvete har ni tänkt att jag skall hinna med å kommentera alla här, det är fan omöjligt, men ni vet, mina förtjusande Damer...ni vet.
Ja, Amy, Krokus, Dolly, MM, FV, och nu 23:an, Von, Verbalize, har säkert glömt någon, men ni är bara så in i helsike snygga, mina Damer, den saken är då fan säker. Så TACK för allt vackert som visats hittils. Ock TACK för allt vackert som kommer visas.
Så.......nu, är jag i fatt.
Ni Killar är också snygga. Det får räcka med det.
-
Dags o tända i bastun snart så
-
Det har inte hindrat andra, så du är välkommen. Lovar.Årsta skrev 2013-08-06 18:23:29 följande:varför är inte jag med i den här tråden? Ja visst, jag är tjock
-
Vi har fått jobba hårt för jämlikheten ....pust....tur att du är här o tar överAnton Chigurh skrev 2013-08-06 19:31:30 följande:En sak till....hur i helvete har ni tänkt att jag skall hinna med å kommentera alla här, det är fan omöjligt, men ni vet, mina förtjusande Damer...ni vet.
Ja, Amy, Krokus, Dolly, MM, FV, och nu 23:an, Von, Verbalize, har säkert glömt någon, men ni är bara så in i helsike snygga, mina Damer, den saken är då fan säker. Så TACK för allt vackert som visats hittils. Ock TACK för allt vackert som kommer visas.
Så.......nu, är jag i fatt.
Ni Killar är också snygga. Det får räcka med det. -
Och jag tänder veckans cig och klicketiklockar hemåt!Hotrod skrev 2013-08-06 19:31:38 följande:
Dags o tända i bastun snart så
-
Oj! Tack så mycket, allihop! Kul att det gillas. Mitt trasiga och uppmärksamhetskåta inre ( som anonym skulle säga) spinner av välbehag ;)