• The Riddler
    redstripe skrev 2013-08-06 21:37:58 följande:
    Så här sitter ni och suger :)
    På ett par välformade..
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • Göteborgskillen2101
    redstripe skrev 2013-08-06 21:37:58 följande:
    Så här sitter ni och suger :)
    Jag vet vad jag vill suga på.. men inte är det hårt och långt.. utan mjukt och välformat ;P
  • Anonym (1)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-06 21:08:27 följande:
    Ja och så bilderna oxå så ;)

Det klär dig att vara naken! Bilden var en riktig puls höjare, du är en riktig snygging!
  • Verbalize

Sen när blev det oki att posta kukbilder här inne? "Undrar"

• Anonym (wops)
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-06 21:33:12 följande:
    Trevligt att fler vill visa sig. Känns dock onödigt med så naket när man vet att det kommer raderas....
    Får man lägga upp toppless bilder borde man få lägga upp sånt där också kan jag tycka, men det är ju inte jag som bestämmer
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (1) skrev 2013-08-06 21:51:59 följande:
    Det klär dig att vara naken! smile5.gif Bilden var en riktig puls höjare, du är en riktig snygging! smile5.gif
    Åh, tack :)
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (wops) skrev 2013-08-06 21:54:02 följande:
    Får man lägga upp toppless bilder borde man få lägga upp sånt där också kan jag tycka, men det är ju inte jag som bestämmer
    Ja det kan man tycka. Själv anser jag att visa bröst är ganska oskyldigt än de nedre regionerna. Men det är min åsikt. Sen har jag inte gjort reglerna för FL.
  • Anton Chigurh
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-06 21:35:12 följande:
    Ja gör gärna det :)
    Så då, det är några månader gamla bilder, eller iaf nån månad, men håll tillgodo.....Kyss

Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Verbalize
    Anonym (wops) skrev 2013-08-06 21:54:02 följande:
    Lite skillnad på ett par bröst o en kuk... Tycker jag!