Inlägg från: Anonym (KMP) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KMP)

Helkroppstråden

Liberatated skrev 2013-12-19 19:27:31 följande:
    I lugna vatten simmar.....
    Jo men du...Flört
  • Anonym (KMP)
    Qwerty85 skrev 2013-12-19 19:29:00 följande:
    Men jisses! Tänk att få ge den där en omgång! Med värme... och... *censur* Flört
    mycket censur ja...Flört
  • Anonym (KMP)

Känner mig generös idag ...så jag bjuder på en till...Flört
  • Anonym (KMP)
    Qwerty85 skrev 2013-12-19 19:45:45 följande:
    Alltså... vi känner oss bortskämda idag!! Kyss
    Tack Solig Vad bra Kyss 
  • Anonym (KMP)
    straight arrow skrev 2013-12-19 20:02:24 följande:
    Mycket generöst minsann!
    Tack Kyss
  • Anonym (KMP)
    straight arrow skrev 2013-12-19 20:02:59 följande:
    God kväll förresten...
    God kväll på dig...snygg arm...Drömmer
  • Anonym (KMP)
    Speak up skrev 2013-12-19 23:18:17 följande:
    *Sväljer* Vita spetstrosor...  Herre min Je! Tack för den KMP. *Sväljer igen*

Varsågod min unge man
    Speak up skrev 2013-12-19 23:19:00 följande:
    Den rumpan alltså..! 

Tack snygging !
    Speak up skrev 2013-12-19 23:17:20 följande:
    Men... Oj!  KMP då!!

Puss på dig Speak up
  • Anonym (KMP)
    ÄngDal skrev 2013-12-19 22:27:26 följande:
    Åh, så förbaskat het du är, kvinna!

:)

Åh , tack ....Jag gör mitt bästa...
  • Anonym (KMP)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-20 16:35:29 följande:
    Det kommer.....det kommer. Lite närmare JUL. Jag tänker inte svika mina fans. Dock så tog tändstickorna slut innan alla tomteblossen var slut, det VAR ett rent helvete att få fart på eländet, duggregn, halv storm....det är inte dom enklaste förutsättningarna, men för alla vackra Damers skull här, så kämpade jag på, att jag efter en stund höll på att förfrysa röven tillhör liksom min natur att stå ut med, att offra mig för Damerna här, för konsten. Och jag fortsatta fotografera trots att jag fick göra detta utan tända tomtebloss, ståndaktig som jag är.
    Som lite kuriosa kan jag nämna att jag bara kunde ta ett kort per tänt tomtebloss. Tänk dig själv vilken outhärdlig stress jag utsatte mig själv för vid vare enskild bild som skulle förevigas. Jag är glad, synnerligen glad, att jag fått uppskattning för min insats, det gör att det var värt att lida för er skull. 

Min egen, UNDERBARA kvinna Hjärtakan intyga att jag led nåt oerhört direkt efteråt, jag hade vissa svårigheter att tom prata.

Mer bloss i bilden !!!  Det kommer. Som sagt.

Kram, //Anton
    Jodå, visst kan jag intyga det Flört
    Jag var ju inte på plats... Då hade det inte blivit tid för fotografering...Flört... Då hade vi haft annat för oss Drömmer

Men vi pratade med varandra i telefonen strax efter, och ni anar inte hur frusen och sårbar vår tuffa, manliga Anton kan bli ...och vet ni... det gör honom ännu mer underbar Hjärta
    Puss min älskade Anton Hjärta
  • Anonym (KMP)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-20 20:35:30 följande:
    Suddig men mättande
    Du är helt outstanding i att posta sensuella bilder med en sådan intim värme... Hatten av ... Jag förstår att alla män blir som tokiga i dig. Jag är heterosexuell och mycket äldre än dig , men jag måste säga  " Gud vad läcker du är " Det bara är så. Inget kan ändra på det {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden