Inlägg från: Anonym (KMP) |Visa alla inlägg
  • Anonym (KMP)

Helkroppstråden

Borkason skrev 2013-12-21 16:20:05 följande:
    Lekte fram en bild på nya skjortan. Ja den är ostruken och ärmen skulle ha vikts upp, men detta är vardagserotikens tråd, eller hur??  

Du lyckas bra med att förmedla vardagserotik ...jag menar det
  • Anonym (KMP)
    straight arrow skrev 2013-12-21 15:53:27 följande:
    Visst ja, bilden också...

sexig bild

• Anonym (KMP)
    Speak up skrev 2013-12-21 16:54:54 följande:
    "Just idag är jag stark..." Flört Mmmh... KMP, du har verkligen en fantastisk kropp. Jag är allt lite avundsjuk! Skäms
    Tack snyggingKyss .
    ..hm... vet inte om det är en komplimang om en man blir avundsjuk iof... Flört
  • Anonym (KMP)
    straight arrow skrev 2013-12-21 12:22:07 följande:
    Åh! Det skulle jag vilja se...
    hm...tveksam... Har ju ett rykte att leva upp tillObestämd...Vet inte om jag vill förstöra det genom att lägga upp en så muskulös bild.... Flört
  • Anonym (KMP)
    Anton Chigurh skrev 2013-12-21 16:54:39 följande:
    Din midja, ÄlsklingHjärta...dina bröst, dina axlar...dina ARMAR...du ÄR perfektionen personifierad.

Å så är du min...blowkiss

Du känner igen bilden nedan eftersom det ju faktiskt är din, men den tål postas i tråden, förvisso har jag lovar en opublicerad tomtebild, men jag tror DAMERNA nöjer sig med denna så länge, för även en påklädd Anton är ju en vacker Anton.

Hehecool.gif

Tack älskade Hjärta...Du skämmer bort mig Kyss

Jo jag känner igen bilden...men det är ju inte exakt samma.... Det ser jag.
    Du är i alla fall skitsnygg och sexig även  med kläder FlörtHjärta. Det är en sak som är säker !

Det gläder mig att du har en sådan försynt framtoning och,  trots att du är så blyg , vill bjuda damerna på en bild Cool
    Jag passar på att lägga upp en bild till dig också...men det blir inget av det du redan fått... Det förstår du nog.. Jag skulle bli avstängd i så fall, med omedelbar verkan TystFlört... så jag försöker hålla mig anständig...

• Anonym (KMP)
    justaslice skrev 2013-12-21 22:10:06 följande:

Riktigt snyggt !Glad
  • Anonym (KMP)
    Borkason skrev 2013-12-21 22:17:33 följande:
    Fan sådär vill jag också se ut!
    Va ?... nu pratar du i nattmössan ... Nog för att Justaslice är snygg, men det är du också Glad, så det så !
  • Anonym (KMP)
    Anonym (Pöket) skrev 2013-12-21 22:39:01 följande:
    Enjoy
    Åh va fin du är{#emotions_dlg.flower}
  • Anonym (KMP)

Jag blev förbryllad när jag gick in här i kväll. Kollade lite hastigt på mobilen. Först trodde jag att ensam hade bytt nick till pöket, men så såg jag att pöket har brunt hår och en tatuering som känns obekant. Därefter trodde jag att pöket är Ensams tjej. Nu vet jag inte längre vad som händer ... Flört
    Och hur går det med triangeldramat PPP, ensam och kvinna 2...

To be continued...

• Anonym (KMP)
    Anonym (Ensam..) skrev 2013-12-22 13:26:27 följande:
    Så söt {#emotions_dlg.flower}
Svar på tråden Helkroppstråden