Inlägg från: justnextdoor |Visa alla inlägg
  • justnextdoor

Helkroppstråden

NyttNamn skrev 2013-09-13 21:36:52 följande:

Så du hittade en halsduk att matcha Björnfi... Bävermössan med!

hahaha... I just love U NN! Men jag hade gärna rullat in mig i oooooovovovvos halsduk och letat rätt på den där mössan
  • justnextdoor
    Morriiss skrev 2013-09-13 22:19:03 följande:
    nice M Fryser du också?
  • justnextdoor
    NyttNamn skrev 2013-09-13 22:28:56 följande:

Hot hot.. På väg till sängs här, tar med den bilden att drömma oanständiga drömmar om, dörren!
    mmmm..... du måste uppdatera mig på allt oanständigt du drömmer.... jag gillar snusk vettu
  • justnextdoor
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 22:36:28 följande:
    Nej vad du ser frusen ut... Kom ska jag värma dig med min.. Eeh.. Björnfi... Eller jag mebar halsduk...
    ååååå... tyckte jag hörde björnfi... först.... men jag hör nog illa och halsduken funkar fint!! Ser väldigt hett ut där innanför, står du kvar i samma pose och väntar in mig?
  • justnextdoor
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 22:47:22 följande:
    Jamen såklart... Väntar här.. Du hörde nog fel men det finns godsaker under halsduken så...

Imponerande! Måste bli jävligt statisk träningsvärk? Jag skymtar lite gött därunder... jag kommer...öhh åt vilket håll ska jag komma? Eller åka först.... komma sen
  • justnextdoor
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 22:49:02 följande:
    Ja alltså jag hade anmält mig frivillig men står ju hör och väntar på "justnextdoor" så.. Men du kan ju hålla oss sällskap. Det finns plats under min halsduk ;)
    Ja häng på! Alla in under halsduken! Sen bild på det Men du får nog ta hand om två kanoner, hoppas det funkar?
  • justnextdoor
    Morriiss skrev 2013-09-13 22:52:44 följande:

Jag vill kommentera detta, men din text om katten och vad jag säger skrämmer lite
  • justnextdoor
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 22:54:48 följande:
    Alltså det är lite jobbigt att stå så så jag får luta mig lite lätt mot sängen så länge. Skynda dig att komma, eller nu, kom inte fort men kör jävligt snabbt!! :)
    Ner till Skåne, vänster vid hotellet. Rakt fram. Höger sen vänster. Grått hus. Välkommen :) vi får sällskap oxå!

Jag kör fort, kommer långsamt och låter som en brunstig bäver!! Om du svettas när du står där får du gärna ta av dig halsduken så länge och har du kameran i handen ännu så får du gärna fota och lägga ut här, så får jag lite reselektyr.... jag har nog två timmar i bilen...
  • justnextdoor
    ooOO MM OOoo skrev 2013-09-13 22:56:38 följande:
    Ja två kanoner kan jag nog hantera. Är ju kvinna och vi klarar göra flera saker samtidigt ;)

Även om du har brutal statisk träningsvärk?
Svar på tråden Helkroppstråden