Inlägg från: justnextdoor |Visa alla inlägg
  • justnextdoor

Helkroppstråden

Haha NN!! Jag brukar kalla det trappa kort och gott haha, jag har en liten bro över vattnet här utanför min dörr så jag tänkte att du kanske bodde likadant haha

• justnextdoor
    some day skrev 2013-09-14 22:40:53 följande:

jädrar SD!! 1. du är ju så het så det värker i knäna och jag sätter min lilla whiskey i halsen 2. den här bilden är BARA till mig,,,, fäller en liten tår... Puss puss puss!!
  • justnextdoor
    NyttNamn skrev 2013-09-14 22:44:25 följande:

Ja men då bestämmer vi trappa, funkar för mig! www.familjeliv.se/hem/nyttnamn/gallery/php1n9...

Du bor ju jättefint.... men någon bro ser jag inte? en stengång till brevlådan däremot och en veranda intill entren... fint NN. Tänk när man kommer och hälsar på så står kaffet och puttrar och du kramar mig välkommen....
  • justnextdoor
    toner skrev 2013-09-14 23:03:22 följande:
    Seriöst, är det "Hemmets Veckotidning" som har novelltävling eller? "Kaffet puttrar" osv...nä fram med pattar och fläsk! 
    Du kan väl börja med fläsket då!
  • justnextdoor
    toner skrev 2013-09-14 23:11:42 följande:

ooOOMM osv du har ju hängpattar!
    ton osv du har ju glappkäft!
  • justnextdoor

Ta det lugnt med lådvinet nu (inte mig)!
    Får bläddra 3 sidor för att se en bild nu så jag antar att folk har fattat att du har en åsikt!

• justnextdoor

Fast 3 sidor bak möts jag av Some Day så jag fick en bra fredag ändå

• justnextdoor

Tack detsamma Mepetite! Ingen blöja, ingen latte... Enbart en jättefin morsa!!

• justnextdoor

Stiligt MM! Får bekräftelse av mig här nu MEN jag har händerna på täcket! Så inga fula grejer

Svar på tråden Helkroppstråden