• Joohann

Helkroppstråden

[quote=76743023][quote-nick]Anonym (Sabina) skrev 2016-06-27 01:06:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Super läcker bild ;)

• Joohann
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-08 00:49:21 följande:

Hörrni, jag känner att en lite semester är på sin plats. Men...snälla och så fina män som kanske kan, om jag vågar, snappa på frkSotare... och jag hoppas att de som inte borde håller sig borta :*

Skicka ett pm till dom du vill snappa med istället....så slipper du ovälkomna gäster?
  • Joohann
    Anonym (FrökenSötare) skrev 2016-07-08 08:42:49 följande:

Where's the fun in that? ;) Nej, men det är så att anonyma kan faktiskt inte PM:a varandra. Och, det går ju att plocka bort kontakter. Ingen större grej.

Ahh

...tänkte inte på det ;)

Synd bara att man tagit bort snap då ja aldrig fick användning av det.....
  • Joohann

[quote=76787078][quote-nick]justme79 skrev 2016-07-10 20:49:31 följande:[/quote-nick][/quote]

Vackert å sexit.......tam di dam får mig att tänka på allt annat än oskyldiga saker ;)

• Joohann

[quote=76787391][quote-nick]Anonym (Blygast.se) skrev 2016-07-10 22:20:28 följande:[/quote-nick][/quote]

Olala.....tror visst ja vill va din västra hörlur ;)

• Joohann
    justme79 skrev 2016-07-10 22:59:57 följande:

Vackert å sexit.......tam di dam får mig att tänka på allt annat än oskyldiga saker ;)

Tackar tackar! Varför ska du tänka på oskyldiga saker?! ;)[/quote]

Haha.....jo du ;) får mig allt på bättre tankar hela tiden ;)
  • Joohann
    Anonym (Blygast.se) skrev 2016-07-10 23:10:07 följande:

Olala.....tror visst ja vill va din västra hörlur ;)

Haha tack :) ja den hade det nog bra där ;)[/quote]

Varmt lent å gosigt ;)
  • Joohann
    justme79 skrev 2016-07-10 23:30:59 följande:

Alltså gud va du är läcker

Jag gör mitt bästa! Du kommer alltid med lika underbara kommentarer! Puss på dig!Haha.....jo du ;) får mig allt på bättre tankar hela tiden ;)[/quote]

Det är ju väldigt bra! Att jag får dig på bättre tankar alltså! Men vem ska få mig på bättre tankar då?! :([/quote]

Självklart ställer jag upp ;).......ja har säkert tusen anledningar att hjälpa dej ;)
  • Joohann
    Joohann skrev 2016-07-10 23:37:47 följande:

Jag gör mitt bästa! Du kommer alltid med lika underbara kommentarer! Puss på dig!Haha.....jo du ;) får mig allt på bättre tankar hela tiden ;)

Det är ju väldigt bra! Att jag får dig på bättre tankar alltså! Men vem ska få mig på bättre tankar då?! :([/quote]

Självklart ställer jag upp ;).......ja har säkert tusen anledningar att hjälpa dej ;)[/quote]

Eftersom ja "saknar" selfie stick....fick det bli närbild....haha
  • Joohann
    justme79 skrev 2016-07-10 23:46:07 följande:

Självklart ställer jag upp ;).......ja har säkert tusen anledningar att hjälpa dej ;)

Eftersom ja "saknar" selfie stick....fick det bli närbild....haha[/quote]

Mmm bra början! ;)[/quote]

Tack ;) kan visa mer....men! Du vet ju reglerna här ;)
Svar på tråden Helkroppstråden