• Joohann

Helkroppstråden

justme79 skrev 2016-07-11 00:03:13 följande:

Mmm bra början! ;)

Tack ;) kan visa mer....men! Du vet ju reglerna här ;)[/quote]

Jo jag vet ju det! Därför det är bra med de slutna grupperna! ;)Jag sover alltid på mage så passar ju perfekt! ;)Hmm, är det som är Sharon Stone i Basic Instinct? Jättesensuell.[/quote]

Haha....ja dom slutna grupperna är väl lika svåra att komma in i som systembolaget på en söndag...haha

Ha ha det var ju också en liknelse!

Tack och bock! ;)[/quote]
  • Joohann
    justme79 skrev 2016-07-11 05:34:28 följande:

Haha....ja dom slutna grupperna är väl lika svåra att komma in i som systembolaget på en söndag...haha

! ;)

[/quote]

Ja har man inte lagt ut några bilder här och i intima bilder så klart det är svårt!Absolut! Jag äter det mesta! ;)[/quote]

Jo det gjorde ja för länge sedan....men ja är så dålig på selfies......skulle behöva dej som lärarinna ;)
  • Joohann
    Anonym (Blygast.se) skrev 2016-07-11 18:52:11 följande:

Haha kanske det men man kan inte ge hela paketet hur som helst heller ;)

Ta av dej ett plagg om dagen.....kan ju bli en trevlig följetong ;)
  • Joohann
    Quexxet skrev 2016-07-11 21:40:53 följande:

Nu har jag lyckats censurera bilden (tänkte inte på det förra gången... ) så nu borde den få ligga kvar en stund. 

Ja det får vi verkligen hoppas ;) ja hadde säkert gillat den ocensurerade bilden med :)
  • Joohann
    justme79 skrev 2016-07-11 22:04:15 följande:

Älskar att träna men hatar att va svettig! ;p

Ska ja ta fram lite isbitar från frysen? ;)
  • Joohann
    justme79 skrev 2016-07-11 23:14:47 följande:

Ja nog var de svettiga idag alltid! :)Ohh ne fy... Hellre en utedusch!Ja det är inte fel! Nästan så jag blir lite sugen på att bli svett ihop me någon... ;)

Inga problem..... Har en liten hand pumpad ute dusch vid bastun på landstället.....bada i havet eller duscha kallt....ok lovar ha bastun tänd om du börjar frysa :)
  • Joohann
    justme79 skrev 2016-07-12 00:02:29 följande:

Först duscha kallt sen hoppa i havet! Åh shit vad härligt!!Ja det skulle vara för duschens skull i så fall! Duscha ihop är ju sååå härligt!

Haha....ja visst är de härligt ;) ja reserverar en plats på bryggan....bara en timme från stan :)
  • Joohann
    Anonym (Segamorsan) skrev 2016-08-01 17:28:07 följande:

Mot Stockholm och kanske ett nytt kapitel! Önska mig "lycka till" nu :)

Lycka till :)

P's. Hur gick det?
  • Joohann

[quote=76882584][quote-nick]Anonym999 skrev 2016-08-14 17:37:11 följande:[/quote-nick][/quote]

Mums du ser riktigt fin ut ;) hoppas du kommer med mera bilder :)

• Joohann

[quote=76911253][quote-nick]justme79 skrev 2016-08-24 22:53:08 följande:[/quote-nick][/quote]

Snyggt fångat ;) justme......om du fattar vad ja menar....hehe

Svar på tråden Helkroppstråden