Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

LostInTranslation skrev 2015-01-28 12:50:11 följande:
    Det fanns tolkningsutrymme och du är såklart fri att göra din egen tolkning...

Både rumpbilder från igår och morgonens bild har passerat förbi min genomträngande blick.....Oskyldig
    Men vadå? Missade du bilderna igår? Tyst
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-28 13:42:04 följande:
    Yes, varför tror du annars jag avstog från att kommentera? För att din RÖV visade sig vara chockerande RÖV-aktig??
    Den kanske inte föll dig i smaken helt enkelt  
    Ps. Den är betydligt mindre i verkligheten...

• Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-01-28 13:44:17 följande:
    Du sa förresten att du hade en teori om vem Whatsup är... Något du kan viska i mitt öra, jag känner verkligen inte att jag har något alls att gå på förutom en lite väl lång lista med Suspects... Har iofs en favoritsuspect, men det har nog inte så mycket med några konkreta indikationer som pekar i den riktningen.
    Tror vi har samma känsla om vem det är
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-28 13:43:45 följande:
    Det är den och när man (jag) är på jobbet så kan det vara till fördel att man (du) håller sig på mattan! smile2.gif
    Hahahahaha...Drömmer ska hålla mig på mattan
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-28 16:51:24 följande:
    Vad dött det blev, har nästan alla gått hem till sina respektive och jag är här själv eller? smile2.gif
    Jag sitter på jobbet och pillar navelludd och tittar på alla snygga karlar  
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-28 18:08:12 följande:
    Phuuu tur att det var naveln, illa annars! smile5.gif
    Hahahaha...du typ känner mig vid det här laget! Pilla nån annanstans än naveln, va tror du om mig  
  • Anonym (pillllan)
    Newbe sept skrev 2015-01-28 18:08:44 följande:
    Helt fantastisk om ngn frågar mig.. Eller ja, det behövs inte, jag uttalar mig ändå!
    Tack så mycket  
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (nykomlingen) skrev 2015-01-28 19:32:34 följande:
    Men vad tyst det blev här då? ;p
    Du vet, nu är det middag och sövning av barn! Så runt halv nio brukar det fyllas på igen
  • Anonym (pillllan)
    Anonym (Kaponjär) skrev 2015-01-28 19:39:42 följande:
    Haha det är just känner jag gör... smile2.gif Sen med tanke på hur du störde mig i arbetet och verkligen höll på att bokstavligen ställa till det! Så ja vad var det du sa! smile2.gif
    hahahaha  
  • Anonym (pillllan)
    Beverly Marsh skrev 2015-01-28 20:02:42 följande:
    Håll inte andan! Just den "limmaren" visar inte upp sig hur mycket man än tjatar :P
    Han är jävligt svår att få bilder av hahaha
    Fast jag vet ju att han gör sig bra på bild
Svar på tråden Helkroppstråden