Inlägg från: Anonym (pillllan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pillllan)

Helkroppstråden

Anonym (beast) skrev 2015-02-06 12:40:21 följande:
    Man behöver ju inte skämmas här haha
    Jo det behöver du!!! Speciellt när det inte är du på bilden...
    så skäms på dig!!
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-09 09:54:37 följande:
    Ännu en måndagförmiddag. Härlig dag detta som gör att man äntligen får lov att gå upp lite tidigare på morgonen igen....
    Härlig bild losten ser ut som du liksom ligger i ställning för något busigt?? bra rump att greppa tag i
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-02-11 22:17:23 följande:
    hmmm......alltså du kan verkligen förvirra!?
    Bara för att hon tänker på borka (med att ge en bild med fötter) så blir du chockad???! 
    Pillare då!! Lite sotis kanske?
  • Anonym (pillllan)
    Pillare skrev 2015-02-11 23:51:09 följande:
    Man blir alltså förvirrad om man inte läser hela texten och man är trött, så man fattar inte riktigt vad den andra menade. Ja, fötter såklart, nu går allt ihop och jag förstår det som har hänt.

Men nu undrar jag om dig, pillllan. Varför den lilla intresse om lille jag? smile5.gif
    Nope...inge intresse...haha..har bara läst tråden då och då och blir lite förvirrad bara  
  • Anonym (pillllan)

Tack så mycket för kommentarerna ha en trevlig helg alla! 

• Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-16 16:27:44 följande:
    Detta kanske kan vara en lämplig bild att damma av i denna Fifty Shades feber som verkar råda....
    Losten i baröverkropp och bälte i handen! Kan ju inte bli bättre ju
  • Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-16 17:19:54 följande:
    Jodå!! Med Pillan framför stolt poserande med rumpan i vädret vore det väldigt mycket bättre smile5.gif ! Gott att höra från dig Pillan. Hoppas livet leker... Kyss
    Jodå losten, så fort jag får den chansen så.... livet kan inte leka mer än vad det gör  

• Anonym (pillllan)
    LostInTranslation skrev 2015-02-16 17:48:42 följande:
    Ja vem vet.. Plötsligt händer det Flört. Låter som att du har det väldigt bra trots att du inte fått chansen än i allla fall då Cool... Den där bilden fick verkligen tankarna att skena iväg här... Har en stark känsla av att jag vet vad du hoppats på...
    Det jag alltid hoppas på  
    Haha...chansen får jag ganska ofta Tungan ute lite för ofta..
    nån ville ge mig en bulle i ugnen, jag tackade nej och sa att jag har bullar så det räcker och blir över! Haha...
Svar på tråden Helkroppstråden