Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

Hettjej skrev 2014-09-12 16:54:10 följande:

En liten bild innan middagen...

Snygging!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    solis74 skrev 2014-09-12 19:12:45 följande:

Finns det nån av er tråden som vet hur man gör för att ladda upp bilder med en Windows telefon?

Ingen aning. Fungerar det inte med mobilversionen?
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    solis74 skrev 2014-09-12 19:27:06 följande:

Nej de gör ju inte de :(

Finns det något i webbläsarens inställningar som heter typ "begär skrivbordsversion" eller "request desktop version"? det brukar finnas i bl.a Chrome. Väljer man det så brukar det funka bättre att ladda upp bilder.
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-09-12 20:47:13 följande:
    Mmm fin Ronga

Här kommer en smygtutte, det blir nog allt jag hinner ikväll. Trevlig helg
    En smygtutte i handen är bättre än tio i skogen! Trevlig helg!
  • straight arrow

God kväll på er...
  • straight arrow
    NeedfulThings skrev 2014-09-12 21:06:47 följande:

Nakenmys framför spegeln. Lite suddigt men hoppas det går bra ändå Glad

Åh du är snyggare som suddig än många är som skarpa... Skrattande
  • straight arrow
    HäckHäxan skrev 2014-09-12 21:01:47 följande:
    Det var en absolut smaklig bild Pilen! Läckert. Och vilken underarm *mums* Tungan ute
    Tack gullet!
  • straight arrow
    NeedfulThings skrev 2014-09-12 21:38:13 följande:
    Haha, tack! Men borde man inte vara snyggare suddig? Då syns ju inte skavankerna Flört
    Doctor Why skrev 2014-09-12 21:10:40 följande:
    Och nu går jag och duschar Drömmer

Nu ska du inte röra till mina komplimanger Flört
  • straight arrow
    Snuskig1 skrev 2014-09-12 21:57:33 följande:
    Åh läckerbit! Nu blev jag sugen...
  • straight arrow

God morgon!

Svar på tråden Helkroppstråden