• NyttNamn

Helkroppstråden

NOEL75 skrev 2013-08-07 11:10:54 följande:
    Det är bara jag där nuförtiden...Skriver mest till mig själv...

Inte "bara" Noel.. Jag har skickat till Toms förslagslåda att han ska lägga upp en Noeltråd i gruppen.. Så man kan klicka sig in på utan att behöva få synen störd av en massa annat.. B-)
    Pour some sugar on me...
  • NOEL75
    vonKatt skrev 2013-08-07 11:25:22 följande:
    Det ser ut som att det är skithett i dina brallor idag! Cool
    Precis.... Snart har jag tagit över varenda sextråd på FL.... Men jag lovar att lämna lite utrymme för dig katten
  • NOEL75
    NyttNamn skrev 2013-08-07 11:26:35 följande:

Inte "bara" Noel.. Jag har skickat till Toms förslagslåda att han ska lägga upp en Noeltråd i gruppen.. Så man kan klicka sig in på utan att behöva få synen störd av en massa annat.. B-)
    Haha...låter bra..Kan du fixa en betalningslösning till den tråden också så får du 10%.... Betalningsviljan måste väl ändå vara gigantisk...
  • pinkdolly
    NyttNamn skrev 2013-08-07 11:26:35 följande:
    Pour some sugar on me...

Där skriver jag också under ;)
  • Salma

Den manliga kroppen kan vara åhh så sexig och fin att titta på, smeka och känna.

Har tittat lite i tråden och visst jag förstår syftet med den och tycker det är härligt med så många olika slags kroppar och hur fina kommentarer och uppskattning som ges.

Har även kommit på iom den här tråden att jag finner killar/män som poserar och visar upp sig såhär på bilderna ( finns en del undantag där de inte posar) oattraktiva och faktiskt löjliga.

Säger säkert en hel del om mina egna fördomar och issues men som sagt härligt för de som får den egoboost och uppskattning de söker och behöver.

• vonKatt
    NOEL75 skrev 2013-08-07 11:28:37 följande:
    Precis.... Snart har jag tagit över varenda sextråd på FL.... Men jag lovar att lämna lite utrymme för dig katten

Sån gentleman.  Kunde man inte tro...
    Prrr!
  • The Riddler
    Salma skrev 2013-08-07 11:31:40 följande:
    Den manliga kroppen kan vara åhh så sexig och fin att titta på, smeka och känna.
    Har tittat lite i tråden och visst jag förstår syftet med den och tycker det är härligt med så många olika slags kroppar och hur fina kommentarer och uppskattning som ges.
    Har även kommit på iom den här tråden att jag finner killar/män som poserar och visar upp sig såhär på bilderna ( finns en del undantag där de inte posar) oattraktiva och faktiskt löjliga.
    Säger säkert en hel del om mina egna fördomar och issues men som sagt härligt för de som får den egoboost och uppskattning de söker och behöver.
    Varför är bara poserande män löjliga?
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • FjärilVingad73
    Max skrev 2013-08-07 10:33:04 följande:
    Taget... Ni har jobb hos mig direkt ;)

Har gott om olika sysslor för er;)
    Var inställer jag mig för tjänst?
  • FjärilVingad73
    The Riddler skrev 2013-08-07 11:05:39 följande:
    Grrr smile1.gif
    Everything I tell you is a lie, including this.
    Haha!
  • NOEL75
    vonKatt skrev 2013-08-07 11:32:01 följande:

Sån gentleman.  Kunde man inte tro...
    Fyller det mina egna syften kan jag vara den bästa gentlemannen du kan tänka dig haha Oskyldig