• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Salma skrev 2013-08-07 11:53:44 följande:
    Njae.. där gav du mig ett typiskt standardsvar tänkt att på ngt sätt smiska mig lite på fingrarna och säga skyll dig själv om du går in här och tittar.

Förstår som sagt syftet med tråden och tycker det är fint att vi alla gillar olika osv..

Jag skulle säkert också gilla en del av de manliga kroppar som visas upp här irl. På bild i konstiga poser blir jag full i skratt och tycker det blir löjligt dock. Det är ju inte en diss till människan och dess kropp i sig, bara min högst personliga åsikt.

Finns en del fina icke posande bilder här inne och så är jag väldigt nyfiken av mig så jag fortsätter att titta in i tråden då och då.

Kommer dock aldrig att kommentera enskilda nick och dess bilder här inne i tråden.

Är liksom sån att jag tror det blir jobbigt för dem som kanske inte får ngn kommentar på sin bild medan andra får massor!

Gillar jag ngt jag ser tar jag det privat istället.
    Okej!

Tror inte att många av oss som lägger upp bilder räknar antalet kommentarer vi eller nån annan får, dock!

Jag lägger iaf upp bilder för att JAG gillar det; sen får folk kommentera eller låta bli.

Välkommen att kika! Många hetingar här, tycker jag.
  • NOEL75
    vonKatt skrev 2013-08-07 11:37:54 följande:

Då är du nog inget för mig trots allt... Kyss
    Säg inte det...Jag kanske har kompensationsfaktorer för mina tillkortakommanden......Flört
  • Salma
    vonKatt skrev 2013-08-07 11:47:39 följande:
    Kära Salma. Välj att uttrycka dina fina och positiva kommentarer i den här tråden, för det verkar du ha många av!  

Den här tråden är upplagd på det viset. Att du tänker endel negativa tankar är såklart okej, och inget någon kan ta ifrån dig. Men du får faktiskt lov att uttrycka de någon annan stans.

Trevligt med en ny figur här inne, hjärtligt välkommen att stanna  

Tack!

Ska behålla mina personliga preferenser och tankar ang poserande män för mig själv, eller åtminstone inte vädra dessa i just denna tråd.

Fint att ni är så lojala och uppmuntrande här inne. Inte så vanligt förekommande här inne på Fl now days tyvärr.
  • vonKatt
    NOEL75 skrev 2013-08-07 11:59:42 följande:
    Säg inte det...Jag kanske har kompensationsfaktorer för mina tillkortakommanden......Flört

Bevis. Annars tror jag dig inte!
    Prrr!
  • Max
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-07 11:55:42 följande:
    Taget!

Ehh... Ingår det löneförmåner...? O:)
    Självklart går det att diskutera ;)
  • vonKatt
    Salma skrev 2013-08-07 12:01:03 följande:

Tack!
    Ska behålla mina personliga preferenser och tankar ang poserande män för mig själv, eller åtminstone inte vädra dessa i just denna tråd.
    Fint att ni är så lojala och uppmuntrande här inne. Inte så vanligt förekommande här inne på Fl now days tyvärr.

Vackert så! Trevlig onsdag på dig!
    Prrr!
  • pinkdolly
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-07 11:40:53 följande:
    Men fan, varför bor alla heta killar så långt bort för?! :-/ Blir liiite för långa jobbresor, I'm afraid...

Jag trivs bra här på västkusten, här neråt finns en del godingar ;)
  • ooOO MM OOoo
    Max skrev 2013-08-07 12:04:04 följande:
    Jag vill oxå ha löneföemåner...
  • FjärilVingad73
    Max skrev 2013-08-07 12:04:04 följande:
    Låter bra det!
  • ooOO MM OOoo

Då kör vi mot Halmstad och Gyllenetider konsert ikväll :)