Helkroppstråden
Salma skrev 2013-08-07 11:53:44 följande:
Njae.. där gav du mig ett typiskt standardsvar tänkt att på ngt sätt smiska mig lite på fingrarna och säga skyll dig själv om du går in här och tittar. Förstår som sagt syftet med tråden och tycker det är fint att vi alla gillar olika osv..
Jag skulle säkert också gilla en del av de manliga kroppar som visas upp här irl. På bild i konstiga poser blir jag full i skratt och tycker det blir löjligt dock. Det är ju inte en diss till människan och dess kropp i sig, bara min högst personliga åsikt.
Finns en del fina icke posande bilder här inne och så är jag väldigt nyfiken av mig så jag fortsätter att titta in i tråden då och då.
Kommer dock aldrig att kommentera enskilda nick och dess bilder här inne i tråden.
Är liksom sån att jag tror det blir jobbigt för dem som kanske inte får ngn kommentar på sin bild medan andra får massor!
Gillar jag ngt jag ser tar jag det privat istället.
Tror inte att många av oss som lägger upp bilder räknar antalet kommentarer vi eller nån annan får, dock!
Jag lägger iaf upp bilder för att JAG gillar det; sen får folk kommentera eller låta bli.

Välkommen att kika! Många hetingar här, tycker jag.