• Charlie Bravo

Helkroppstråden

HasseA skrev 2013-08-09 11:19:58 följande:
    Du tror inte att den åsikten möjligen kan bero på att du är kille?

Skulle alla tjejer tänka om tjejbilderna att de känns som lebb-bilder? Något udda tanke helt och hållet, känner jag.
    Hur ofta ser man avklädda killar i tidningar som hänvänder sig till kvinnor? Nästan aldrig skulle jag vilja säga och det har säkert något att göra med att kvinnor inte efterfrågar detta, medan det motsatta gäller för män som går igång på det visuella. Därav kan man se lättklädda tjejer i allt från tidingar som handlar om motorcyklar, bilar och elektronik till Moore och liknande. Med andra ord, jag fortsätter att hävda att bilder på avklädda killar, såsom de som förekommer i den här tråden, hade passat perfekt på en gaysida (sitter säkert en del män och slickar sig om munnen när de ser dessa bilder också, så för deras skull kan ni ju fortsätta att lägga upp bilder) 
  • 3barns mamma 85
    Charlie Bravo skrev 2013-08-09 11:13:12 följande:

Exhibitionisttråden. Avklädda kvinnor är ju alltid vackert att titta på, men bilder på killar i bar överkropp och som står och håller sig framför dasen känns mest gay. Har svårt att tro att kvinnor verkligen tycker det är är så vackert, även om de spottar ur sig komplimanger till höger och till vänster i den här tråden. Dock är det väl en förtutsättning för den här trådens fortlevnad. Om kvinnorna ger komplimanger så får de också riktigt många tillbaka från killarna och det är väl det det hela går ut på; att bli bekräftad. Att det sedan är brösten och röven som får komplimangen och inte personen som bär dem är ju en annan sak. När det så är sagt, så är den här tråden naturligtvis en favorittråd :).

Jag uppskattar sådana bilder på killar och det är jag övertygad om att fler gör!
    Kanske bara för att du är kille som du tänker så ;) 
  • Hotrod
    3barns mamma 85 skrev 2013-08-09 11:28:41 följande:
    Jag uppskattar sådana bilder på killar och det är jag övertygad om att fler gör!
    Kanske bara för att du är kille som du tänker så ;) 
  • Anonym (snusko 2)

Jag gillar att onna till bilder på både tjejers och killars kroppar.

HasseA skrev 2013-08-09 11:19:58 följande:
    Du tror inte att den åsikten möjligen kan bero på att du är kille?

Skulle alla tjejer tänka om tjejbilderna att de känns som lebb-bilder? Något udda tanke helt och hållet, känner jag.
  • Max
    PAUSA skrev 2013-08-09 10:55:21 följande:

Otroligt sexig outfit;)
  • The Riddler

Exhibitionisttråden. Avklädda kvinnor är ju alltid vackert att titta på, men bilder på killar i bar överkropp och som står och håller sig framför dasen känns mest gay. Har svårt att tro att kvinnor verkligen tycker det är är så vackert, även om de spottar ur sig komplimanger till höger och till vänster i den här tråden. Dock är det väl en förtutsättning för den här trådens fortlevnad. Om kvinnorna ger komplimanger så får de också riktigt många tillbaka från killarna och det är väl det det hela går ut på; att bli bekräftad. Att det sedan är brösten och röven som får komplimangen och inte personen som bär dem är ju en annan sak. När det så är sagt, så är den här tråden naturligtvis en favorittråd :).

Min 100% ärliga åsikt är att dom kvinnor som lagt ut bilder på sina kroppar håller en bra standard, om inte över standard.
    Killarna ser mest otränade ut...no offense  
    Everything I tell you is a lie, including this.
  • ooOO MM OOoo

vilka härliga bilder de sista dagarna! Tack alla tjejor, killar, tanter, gubbar :)

• FjärilVingad73

Tro mig, manliga bringor ÄR hett!! :-P