• PAUSA

Helkroppstråden

Max skrev 2013-08-09 11:33:59 följande:
    Otroligt sexig outfit;)

Ska hälsa pojkvännen det Skrattande.
  • Anonym (JND)

Here´s to U Charlie! 

Jag är inte gay, men du menar att en sån här bild ger mer ribbor än snigelspår?

Är det så Ladies & Gentlemen?     

• LadyKafka
    Anonym (JND) skrev 2013-08-09 12:29:05 följande:

Here´s to U Charlie! 

Men grrrrrr ;)
  • Charlie Bravo
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-09 12:08:17 följande:
    Tro mig, manliga bringor ÄR hett!! :-P

Ok då, men det är väl ändå skillnad på bilder på riktigt vältränad manskroppar och halvtaniga bringor som aldrig verkar ha sett solens ljus och där man kan ana toaletten i bakgruden? Jag är i övrigt helt enig med det som The Riddler skriver ovan. Bilderna på kvinnorna håller generellt en hög standard (så ros till er alla för det, ni ser fantastiska ut allesammans :), men ska man som man lägga upp en bild på sig själv så ska det alltså till något extra, så snälla; var lite självkritiska.
  • Wally

Jag vet att jag inte har alla fördelar men några gillar ju det de ser på oss( taniga/otränade amatörer)
    o för o citera del av tråd start

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

• FjärilVingad73
    Anonym (JND) skrev 2013-08-09 12:29:05 följande:

Here´s to U Charlie! 

Fick just svårt att andas...! :-P
  • HasseA
    Charlie Bravo skrev 2013-08-09 11:27:06 följande:
    Hur ofta ser man avklädda killar i tidningar som hänvänder sig till kvinnor? Nästan aldrig skulle jag vilja säga och det har säkert något att göra med att kvinnor inte efterfrågar detta, medan det motsatta gäller för män som går igång på det visuella. Därav kan man se lättklädda tjejer i allt från tidingar som handlar om motorcyklar, bilar och elektronik till Moore och liknande. Med andra ord, jag fortsätter att hävda att bilder på avklädda killar, såsom de som förekommer i den här tråden, hade passat perfekt på en gaysida (sitter säkert en del män och slickar sig om munnen när de ser dessa bilder också, så för deras skull kan ni ju fortsätta att lägga upp bilder) 
    Okej, förstår hur du menar. Och visst gissar även jag att män i högre grad gillar nakna kvinnor än tvärtom, men frågan är i hur mycket högre grad det är så. Kanske det mer beror på att de som gör tidningarna/reklamen också oftast är killar. Precis som på alla tennis/hockey/osv-matcher, när publik zoomas in. Inte är det snygga killar som hittas, utan snygga tjejer. Och varför då - jo för att kameramännen är män. Gissar jag.
  • FjärilVingad73
    Charlie Bravo skrev 2013-08-09 12:34:16 följande:
    Ok då, men det är väl ändå skillnad på bilder på riktigt vältränad manskroppar och halvtaniga bringor som aldrig verkar ha sett solens ljus och där man kan ana toaletten i bakgruden? Jag är i övrigt helt enig med det som The Riddler skriver ovan. Bilderna på kvinnorna håller generellt en hög standard (så ros till er alla för det, ni ser fantastiska ut allesammans :), men ska man som man lägga upp en bild på sig själv så ska det alltså till något extra, så snälla; var lite självkritiska.
    Även tanigare bringor har sin charm!
  • PAUSA
    Wally skrev 2013-08-09 12:40:17 följande:
    Jag vet att jag inte har alla fördelar men några gillar ju det de ser på oss( taniga/otränade amatörer)
    o för o citera del av tråd start

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

Vi gillar dig som du är KyssFlört!!
  • Charlie Bravo
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-09 12:42:34 följande:
    Även tanigare bringor har sin charm!

Ja, ja. Jag ska inte störa mer. Fortsätter att kika med som flugan på väggen och scrollar bara snabbt förbi de taniga mansbringorna :)

PAUSA: Fantastisk outfit. Du har säkert en lycklig pojkvän :)