• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Dags för skönhetssömnen... Natti, snyggingar!

• Humlan62
    pinkdolly skrev 2013-08-09 22:51:04 följande:
    Sömmen ska vara på baksidan,
    I övrigt, snygg bild.
  • Hotrod
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-09 23:12:14 följande:
    Dags för skönhetssömnen... Natti, snyggingar!
    Natti natti FV dröm fina drömmar Drömmer
  • Anton Chigurh
    Charlie Bravo skrev 2013-08-09 12:34:16 följande:

Ok då, men det är väl ändå skillnad på bilder på riktigt vältränad manskroppar och halvtaniga bringor som aldrig verkar ha sett solens ljus och där man kan ana toaletten i bakgrunden? Jag är i övrigt helt enig med det som The Riddler skriver ovan. Bilderna på kvinnorna håller generellt en hög standard (så ros till er alla för det, ni ser fantastiska ut allesammans :), men ska man som man lägga upp en bild på sig själv så ska det alltså till något extra, så snälla; var lite självkritiska.
    Jag är jävligt självkritisk....så vad fan är det för fel på min lekamen, Charlie !!!

För övrigt har du fel, alla kroppar duger, oavsett hur du ser ut finns det någon som gillar kroppen du asar runt på, så är det bara. Jag är hyfsad fit, men nog fan för att det finns Damer som inte gillar den kroppstypen utan vill ha lite att ta i, så är det, så alla är hjärtligt välkomna till att posta i denna feel-good tråden.
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Hotrod
    Anton Chigurh skrev 2013-08-09 23:35:05 följande:
    Jag är jävligt självkritisk....så vad fan är det för fel på min lekamen, Charlie !!!

För övrigt har du fel, alla kroppar duger, oavsett hur du ser ut finns det någon som gillar kroppen du asar runt på, så är det bara. Jag är hyfsad fit, men nog fan för att det finns Damer som inte gillar den kroppstypen utan vill ha lite att ta i, så är det, så alla är hjärtligt välkomna till att posta i denna feel-good tråden.
  • NyttNamn
    Jag är jävligt självkritisk....så vad fan är det för fel på min lekamen, Charlie !!! För övrigt har du fel, alla kroppar duger, oavsett hur du ser ut finns det någon som gillar kroppen du asar runt på, så är det bara. Jag är hyfsad fit, men nog fan för att det finns Damer som inte gillar den kroppstypen utan vill ha lite att ta i, så är det, så alla är hjärtligt välkomna till att posta i denna feel-good tråden.

Pour some sugar on me...
  • vonKatt

• Göteborgskillen2101

• Nyfikne
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-09 22:22:46 följande:

Bild så här på kvällningen :) 5128525.jpg

Gillar denna ;)

Vackert.
  • Nyfikne
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-09 23:12:14 följande:

Dags för skönhetssömnen... Natti, snyggingar! 5128558.jpg

Gonatt på dig med sötnos