• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Anonym (jaha) skrev 2013-08-10 14:46:02 följande:
    tråkigt för mig, men bra för dig ;)

Jag klagar inte!
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Clownensglädje
    Lever så skrev 2013-08-10 14:41:45 följande:

Nej just det, för de med klass gillar bittra människor eller hur!Skål
    Kom igen! Ni sitter och dräglar över mediokra kroppar utan toppar....Det är inte direkt så man jämfota hoppar...
  • Anton Chigurh
    Clownensglädje skrev 2013-08-10 14:49:40 följande:
    Kom igen! Ni sitter och dräglar över mediokra kroppar utan toppar....Det är inte direkt så man jämfota hoppar...
    Inte om man är eunuck. Är det möjligen därför min herre inte hoppar här ???

Du behöver förresten inte svara, Clownen, jag vet redan svaret
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anonym (Kvinna med pärlörhänge)
    Clownensglädje skrev 2013-08-10 14:04:52 följande:
    Har jag missat något på en vecka?

Fjärilvingad73 har som vanligt vikt ut sina lår....Pausa har åter igen tagit en bild där hon ligger som ett havande får och fläker sina små sillisar och rufsiga hår...

PinkDolly trånar som vanlig efter bekräftelse och det är vad hon får...

Lady Kafka är tillbaka igen och visar sina småhängiga klasar...En hord av spinkiga killar fläker sig desperat bakom små handdukar där man nästan får en glimt av deras dasar....

Amyh är stolt över sina oerhört runda sillisar och visar baksida.......Ja det är mycket

man ser här som får en att lida...

Jag brukar inte vara här så ofta...så jag missar en del. Skönt att få en liten sammanttning ,för du verkar ha stenkoll på både personer/nick och deras kroppar. Det jag har sett har varit fint i alla fall
  • Göteborgskillen2101

[quote=70733423][quote-nick]FjärilVingad73 skrev 2013-08-10 15:31:33 följande:[/quote-nick][/quote] Onani!!!! Hehe nä;) vackert

• davkar82
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-10 15:31:33 följande:
    Finns det något vackrare än en kvinna som njuter?
    i min värld är svaret NEJ!!! 
  • Anonym (svamp)

Har ALLA tjejer i tråden svamp och kliar sig i underlivet eller? Varför handen inne i trosorna? Vad är syftet undrar jag!

• Anonym (mepetite)

bryter underklädestrenden och naken trenden med en dagens. (förstår om ni tycker jag är trälig)