• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • A82

Sommarbilder är härliga. Kan säga att detta kort är taget i juli 2012 Glad

• Mattias39
    A82 skrev 2012-12-21 11:50:08 följande:

Härligt!!! :)
  • L E O N
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 11:25:30 följande:

Jag har en gång smugit in i ett provrum på MQ och lämnat en glasburk med akvariefiskar som jag inte ville ha längre... Men då var jag fullt påklädd!
    Haha...ja du verkar ha en något ansträngd relation till djur kände det på mig direkt när jag såg hundbilden. Du får fokusera på annat så du inte står där och kokar barnens kanin om några år haha
  • Alltid Daph
    Tom Araya skrev 2012-12-21 11:36:50 följande:
    Haha...gillar alla olika? Choklad och bilder på dig tycks de allra flesta gilla och jag förstår det då båda är godbitar. Solig

Ja, alla gillar olika, det är den här tråden ett strålande bevis på! Även de som tror sig ha mindre fina kroppar får uppskattning. =)

Bad och bikini, ljuvligt!!

• A82

Visst är det.
    Inte den bästa bilden men en naturlig utan massa jobb och poser :) haha

• Anonym (bmi plus)

Det ser härligt ut Vilken resa du har gjort!
  • Mattias39
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 12:02:06 följande:
    Det ser härligt ut Vilken resa du har gjort!
    Instämmer!! Imponerande!!!
  • Haskel

Nu har även jag anlänt och hunnit gå igenom alla morgonens händelser. Tack alla ni som lagt in nya foton, jättevackert. Är dock lite oroad över MATTIAS, som ser ut att ha fått någon läskig könsåkommaFlört.

För er som undrar börjar budgivningen kl 13:00. Högsta budet har för närvarande Anton, 1,8 inkl gräsklippare (inga kallingar inkluderade, tack o lov).

• peridoten

Från tight 36:a till slapp 42:a och tre barn senare :D

• Anonym (bmi plus)
    Flisan84 skrev 2012-12-21 12:10:47 följande:
    Från tight 36:a till slapp 42:a och tre barn senare :D

Definitivt inga fel på den kroppen! Du är fin.
Svar på tråden Helkroppstråden