• Anonym

Helkroppstråden

För dem som önskar foga samman bröst och stjärtar och posta bilder av både fram- och baksida. Jag vill inte men jag gillar att titta på dem som villigt poserar! 

Följ reglerna för bildvisning. Det måste vara minst en tunn tråd mellan skinkorna.  

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-18 17:27
    Diktatur gäller här. Jag är envåldstrådshärskare och det innebär att ni ska kommentera sådant som ni gillar och låta bli att säga något om det som eventuellt inte faller er i smaken.

Tänk på att alla kroppar är vackra för någon, oftast för väldigt många och att er personliga och subjektiva smak inte sätter standarden.

Alla är välkomna att posta bilder, avklädda eller påklädda spelar ingen roll. Posta sådant som ni är bekväma med. Detta är en FEEL GOOD-tråd och inget annat.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-12-20 17:59
    lilletrille sa det så mycket bättre än jag, så här förklarar hon trådens syfte:

"Fast syftet är inte att locka någon, syftet är att visa upp alla olikheter - en feel good-tråd där man inte säger något om man inte har något bra att säga.
    Mao skall du inte lägga upp kort för någon annans skull, utan bara för din egen om du vill det. Jag kan däremot lova dig att om du väger 107 kilo så finns det fortfarande människor som föredrar din kroppsform framför smala kroppar.
    Det är ju det som är så bra - att hur man än ser ut, smal, tjock, kort eller lång, så finns det alltid någon som tycker att man är skitsnygg :)"

• Svar på tråden Helkroppstråden
  • Anton Chigurh
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 10:59:11 följande:

Här snackar vi vardag!!!

Något så familjelivsvänligt               kan inte ens muttermuttan klaga på.
    Nä, men jag kan, du är härmed anmäld, Daph. Jag ser knäskålarna. Skäms.....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Putt B
    Tom Araya skrev 2012-12-21 13:14:28 följande:
    Det är inget krav från min sida i alla fall. Skrattande
    Samma här...
  • Alfred811
    xXx skrev 2012-12-21 13:18:44 följande:
    Vänta lite, jag ska bara bort till gymmet och fixa ett årskort. Hoppas tråden är kvar om ett år Glad
  • Putt B
    Alltid Daph skrev 2012-12-21 13:01:49 följande:

Där du hör hemma! Sluta larva dig i andra trådar när det är den här som är trevligast!
    OK.. håller mig här då.. men sladdar över i brösttråden lite snabbt ibland .. ok ?
  • Alfred811
    Anonym skrev 2012-12-21 13:11:45 följande:
    Jag vill se riktiga muskler (manliga sådana), finnes det någon muskelknutte där ute???

De flesta män som visat sig här har varit muskelkillar, det är bara att bläddra bakåt och njuta
  • xXx
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 13:18:54 följande:
    Nä, men jag kan, du är härmed anmäld, Daph. Jag ser knäskålarna. Skäms.....
    Det jag tänker anmäla är att man kan ha en sån ordning hemma i köket. Samtidigt som man är så jäkla fin och vältränad.
  • Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-21 13:20:55 följande:
    OK.. håller mig här då.. men sladdar över i brösttråden lite snabbt ibland .. ok ?
    Finns det en sån med??
  • Putt B
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 13:24:16 följande:
    Finns det en sån med??
    Två stycken faktiskt.. men den ena är bara massa snack i...
  • Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-21 13:26:17 följande:
    Två stycken faktiskt.. men den ena är bara massa snack i...
    Då var det nog den jag hittade var inte mycket bilder i den. Är det tillåtet att lägga upp bilder på sina bröst här (i bröst-tråden alltså? Eller de är kinkiga med det med antar jag?
Svar på tråden Helkroppstråden