Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

[quote=74102151][quote-nick]Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 12:29:22 följande:[/quote-nick][/quote]

Snygga ben!

It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Dumspirospero) skrev 2014-10-03 17:43:48 följande:

Telefonsex på 2014-talet! Man skriver en jävla bra status uppdatering på fb och sen sätter man på vibratorn...hahahahahahah  

Eller fjärrstyra någons vibrator med en app i mobiltelefonen... det var ju inte en sån dum idé faktiskt
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (23) skrev 2014-10-03 18:13:56 följande:

Trevlig fredag!

Detsamma! 
  • straight arrow
    Amys skrev 2014-10-03 19:22:59 följande:
    Det blev stövlar idag. Grått och mulet, perfekt stövel väder Glad.  Jag måste ha tappat kjolen i hallen när jag kom hem, konstigt, ingen bh heller, den måste ha stannat kvar i hallen den ocksåDrömmer.

Trevlig helg, kära Ängdal, och alla andra fina människor härinne. Tack för era fina ord, ni är alltid så snälla.{#emotions_dlg.flower}
    Snygging! Dina fina ben får inte tillräckligt med uppmärksamhet, de är riktigt läckra och kompletterar din vackra kropp mycket väl...!
  • straight arrow
    ensamärstark skrev 2014-10-03 19:48:55 följande:

Idétorka på hur o vad jag ska ta mina bilder så får bli såhär. Kom gärna med förslag

Det är väldigt vackert bara precis sådär!
  • straight arrow
    ensamärstark skrev 2014-10-03 20:05:52 följande:

Pillare, var det lite såhär du tänkte? Jag menar, det är ju ändå fredag

Nu ska här frossas i pizza !

Läckert!
  • straight arrow
    ensamärstark skrev 2014-10-04 13:42:40 följande:

Trevlig lördag!

Detsamma... trevlig lördag på er alla!

• straight arrow

Efter morgonens löprunda... härlig morgon det är! Såg såväl rådjur som en älg!
  • straight arrow
    Amys skrev 2014-10-05 09:56:08 följande:

Tror nog jag får försöka rädda stämningen i tråden med "Skinn mot skinn metoden"

Solar, du är fantastiskt fin!! Och alla andra härinne!

Ha en underbar söndag godingar!

Den där metoden skulle jag gärna använda för att komma dig inpå skinnet... :D
  • straight arrow
    ensamärstark skrev 2014-10-06 08:20:54 följande:

Godmorgon

Vackert!
Svar på tråden Helkroppstråden