Inlägg från: straight arrow |Visa alla inlägg
  • straight arrow

Helkroppstråden

småsugen skrev 2014-10-16 12:26:42 följande:

Tittut tråden, Torsdagstutte

(Från en som definitivt höjer medelåldern här!)

Snyggt!
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Fascinerad) skrev 2014-10-16 12:49:07 följande:

Vet ni vad som fascinerar mig?

Att killar här inne skriver till många tjejer att just de är den finaste de sett men kollar man in kropparna så går de inte att jämföra.

Visserligen finns det killar som är allätare men de allra flesta killar faller för en sorts typ av kropp. Tjejer me för den delen.

Jag undrar hur ni bara kan ösa ut komplimanger?

Nu tycker jag att det har nått en gräns där det börjar bli patetiskt, det finns inget värde i kommentarerna utan det är bara tomma ord. Eller nja, tomma kanske de inte är, jag antar att enda anledningen till alla dessa spridda komplimanger är att ni hoppas att ni ska få sätta på tjejerna om ni skämmer bort dem tillräckligt mycket för att få dem på fall?

Så hur tänker ni?

Om en enda person blir glad över min komplimang så är målet uppnått... jag förväntar mig inget annat i gengäld än ett tack eller ett leende.
    It is better to keep your mouth closed and let people think you are a fool than to open it and remove all doubt.
  • straight arrow
    Anonym (Hallonsoda) skrev 2014-10-16 14:01:53 följande:

Har tjuvtittat ett tag :) Hej allihopa!

Hej! Välkommen. Mycket fint i fina underkläder...
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-10-16 13:18:24 följande:

Närmare 40 än 30-åriga tuttar.

Aah, mycket vackert!
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-10-16 14:11:30 följande:

Det har inte jag.. Zooma ut lite, ta en bild framifrån, bar överkropp och typ jeans med översta knappen uppknäppt. Eller något sånt Det är lite dåligt med den typen av bilder här i tråden..

Litet så?
  • straight arrow
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 16:02:18 följande:

shit min skapare. 

Nej det är inte jag, din skapare är någon annan mer omnipotent varelse förmodar jag...
  • straight arrow
    goaskalice skrev 2014-10-16 16:27:35 följande:

Visst är han fantastisk

studentbruttan29 skrev 2014-10-16 16:33:03 följande:

Öhh, ja.. ibland tror man att man drömmer. Så vackra män finns INTE här där jag bor.  

Nu överdriver ni, men tack så mycket
  • straight arrow
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 16:44:21 följande:

Fler bilder på dig, gärna icke-svartvita. Dina läppar är också fina, så du vet. 

Läppar... Hmm, den här kanske?

• straight arrow
    Anonym (Gotenks) skrev 2014-10-16 16:52:02 följande:

Mes.....

Okej. Vad baserar du det på? Tar gärna en diskussion runt detta...
  • straight arrow
    studentbruttan29 skrev 2014-10-16 17:09:59 följande:

Dina mot mina, det skulle jag gilla. Dina bröst är fantastiska "Alice". 

Den kombinationen skulle nog få familjelivs servrar att explodera och alla mäns blodtryck gå i taket...
Svar på tråden Helkroppstråden