• FjärilVingad73

Helkroppstråden

pinkdolly skrev 2013-08-12 09:16:43 följande:
    Nu är mina bara 3 år men jag förstår dig! När mina blir större ska jag njuta... Bebisfabriken är stängd och livmodern bränd på bål!
    Här är butiken stängd också! Bästa beslutet i mitt liv (nåja, några lika bra beslut till har jag i bagaget!)
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • ulfsas
    Fridayyy skrev 2013-08-12 09:14:37 följande:

Är man galen om man vill ha en sladdis?
    Egentligen inte. Det beror väl på ens ålder, ekonomi, boende, förhållande och om man föredrar att en liten styr allt  på hemmaplan igen när man kanske skulle ha mer tid till att resa osv
    Fast bebbar är gulligaBaby 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Anton Chigurh
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-12 09:18:06 följande:
    Här är butiken stängd också! Bästa beslutet i mitt liv (nåja, några lika bra beslut till har jag i bagaget!)
    Ett av mina bästa beslut var när jag drog i snöret sist jag hoppade fallskärm......
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • FjärilVingad73
    ulfsas skrev 2013-08-12 09:18:34 följande:
    Egentligen inte. Det beror väl på ens ålder, ekonomi, boende, förhållande och om man föredrar att en liten styr allt  på hemmaplan igen när man kanske skulle ha mer tid till att resa osv
    Jag lånar en grannes minsting ibland, senast igår. Efter en timma är jag mer än nöjd och lämnar gärna tillbaka henne till mamman!
  • Anonym (M)
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-12 09:13:22 följande:
    *muttrar nåt ohörbart*

Helt jävla galen är jag inte!

Fattar inte.. sa jag nåt dumt?
  • Fridayyy
    ulfsas skrev 2013-08-12 09:18:34 följande:

Finns väl många "äldre" runt 40 som inser att barnen är meningen med livet och inte att resa. Men jag förstår mycket väl att vissa inte vill ha barn varken som unga eller äldre.
  • FjärilVingad73
    Anton Chigurh skrev 2013-08-12 09:19:48 följande:
    Ett av mina bästa beslut var när jag drog i snöret sist jag hoppade fallskärm......

I mitt fall skulle det då handla om att inte hoppa fallskärm alls (galet höjdrädd)
  • FjärilVingad73
    Fridayyy skrev 2013-08-12 09:20:39 följande:

Finns väl många "äldre" runt 40 som inser att barnen är meningen med livet och inte att resa. Men jag förstår mycket väl att vissa inte vill ha barn varken som unga eller äldre.
    Mina två barn är det bästa jag åstadkommit i mitt liv, men de två räcker mer än väl. Skulle INTE vilja börja om på nytt nu när jag närmar mig 40.
  • mepetite
    pinkdolly skrev 2013-08-12 09:16:43 följande:
    Nu är mina bara 3 år men jag förstår dig! När mina blir större ska jag njuta... Bebisfabriken är stängd och livmodern bränd på bål!

ha ha ha ha...går i samma tankegångar
  • pinkdolly
    mepetite skrev 2013-08-12 09:22:41 följande:
    ha ha ha ha...går i samma tankegångar
    Haha ja, det är inte så att jag skriker efter att bli befruktad mitt i värsta trotsåldern ;)