Du måste logga in för att svara i en tråd.

• Anton Chigurh

Helkroppstråden

Nyfikne skrev 2013-08-12 08:07:17 följande:
    Godmorgon
    God morgon, Nyfikne...Glad

Idag när du kommer ner till byn, så åker du raka vägen till MQ, och där köper du dig 2 (två) par Björn Borg kalsonger, minst. Du kommer gråta glädjetårar av lycka och tacksamhet. Jag lovar.

Glöm inte vem som gav dig tipset när du skriver ditt testamente !!!
    Most people are only alive because it is illegal to shoot them.
  • Anton Chigurh
    Anonym (Allie) skrev 2013-08-12 09:42:39 följande:
    Ni får leva med det dåliga ljuset Oskyldig

Jag får försöka...det där med ljuset, men du får fan skärpa dig till nästa gång, Allie, fast jag förlåter dig, du är ju så förbannat vacker.

• Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-08-12 09:50:50 följande:

Tack ni! {#emotions_dlg.flower}  Ja det blev en liten serie såhär på morgonkvisten. Flört

Kanske kan bli en liten morgontradition? Drömmer
  • ulfsas
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-12 09:20:18 följande:
    Jag lånar en grannes minsting ibland, senast igår. Efter en timma är jag mer än nöjd och lämnar gärna tillbaka henne till mamman!
    Det är ju också en variant.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Anton Chigurh
    Mattias39 skrev 2013-08-12 09:49:08 följande:
    Förstår din välvilja Anton....MEN:
    Inte en chans i h-vete att det nånsin kommer att hända... Skrattande
    Var uppe i Eiffeltornet ifjol och mer blek i facet går inte i bli....Obestämd 

Tänk realistiskt, Matte, det är inte fallet som gör ont, det är när du kommer ner som problemen börjar !!!
  • ulfsas
    Fridayyy skrev 2013-08-12 09:20:39 följande:

Finns väl många "äldre" runt 40 som inser att barnen är meningen med livet och inte att resa. Men jag förstår mycket väl att vissa inte vill ha barn varken som unga eller äldre.
    Själv är jag 49 så mina 2 får räcka men jag har alltid gillat att vara pappa och alla barnens åldrar är kul. Man gör olika saker bara. Synd, egentligen, för jag är en pappa som gillar att vara med barnen, även de små.
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • ulfsas
    Anton Chigurh skrev 2013-08-12 09:19:48 följande:
    Ett av mina bästa beslut var när jag drog i snöret sist jag hoppade fallskärm......
    Har hoppat bara 3 av 24 betalde hopp på min fallskärmshoppningskurs. Detr blev inga fler då en flygkurs kom och stal tid och intresse. Spännande var det iaf.
    För de som inte vill upp så högt kan jag rekommendera Bungy. 
    Man, 49 år, Sundbyberg.
  • Nyfikne
    Anton Chigurh skrev 2013-08-12 09:51:56 följande:
    God morgon, Nyfikne...Glad

Idag när du kommer ner till byn, så åker du raka vägen till MQ, och där köper du dig 2 (två) par Björn Borg kalsonger, minst. Du kommer gråta glädjetårar av lycka och tacksamhet. Jag lovar.

Glöm inte vem som gav dig tipset när du skriver ditt testamente !!!
    Ash
    Jag är snobbigare än så. Bjön Borg kan ju vem som helst löpa Tungan ute

de du ser är inköpta i Italien , Enrico Coveri ;)  

Men tack för tipset Anton. 
  • Anonym (Allie)
    Anton Chigurh skrev 2013-08-12 09:57:07 följande:
    Jag får försöka...det där med ljuset, men du får fan skärpa dig till nästa gång, Allie, fast jag förlåter dig, du är ju så förbannat vacker.

Tack Anton. Känns storsint av dig att förlåt mig för denna gång. Men ska bättra mig i fortsättningen Solig
    Mattias39 skrev 2013-08-12 09:57:52 följande:

Kanske kan bli en liten morgontradition? Drömmer
    Oj. Jag är inte lika ihärdig att ta bilder som många av de andra flickorna här. Är nog lite för lat, tyvärr....men ska se vad jag kan göra. Kanske nån gång ibland GladDrömmer{#emotions_dlg.flower}

• Mattias39
    Anonym (Allie) skrev 2013-08-12 10:09:36 följande:
    Tack Anton. Känns storsint av dig att förlåt mig för denna gång. Men ska bättra mig i fortsättningen Solig

Oj. Jag är inte lika ihärdig att ta bilder som många av de andra flickorna här. Är nog lite för lat, tyvärr....men ska se vad jag kan göra. Kanske nån gång ibland GladDrömmer{#emotions_dlg.flower}

När det gäller dig och dina bilder så är jag glad varje gång jag ser ngt av dig....du vet jad jag tycker om dig och dina bilder...Flört