• Anonym (bmi plus)

Helkroppstråden

Putt B skrev 2012-12-21 13:26:17 följande:
    Två stycken faktiskt.. men den ena är bara massa snack i...
    Då var det nog den jag hittade var inte mycket bilder i den. Är det tillåtet att lägga upp bilder på sina bröst här (i bröst-tråden alltså? Eller de är kinkiga med det med antar jag?
  • lilletrille

Jag misstänker, med tanke på kaoset i bakgrunden, att det som har utspelats den där morgonen var en total klädkris där jag har slitit ut kläder på golvet och bytt outfit hundra gånger. Till sist har jag i ren förtvivlan tagit kort på mig själv och skickat till min kompis för att få ett godkännande då jag började tvivla på mitt eget omdöme..

Frågor på det? ;)

• Putt B
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 13:31:09 följande:
    Då var det nog den jag hittade var inte mycket bilder i den. Är det tillåtet att lägga upp bilder på sina bröst här (i bröst-tråden alltså? Eller de är kinkiga med det med antar jag?
    Nja... jag har då inte sett att nån har blivit raderad.. men det springer små blyga moraltanter även där.. blev nyss anklagad för att vara en desperat raggare..

Bröst är väl "mammiga" så det är nog mer ok än en bild på en röv antar jag...
  • Putt B
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:33:06 följande:

Jag misstänker, med tanke på kaoset i bakgrunden, att det som har utspelats den där morgonen var en total klädkris där jag har slitit ut kläder på golvet och bytt outfit hundra gånger. Till sist har jag i ren förtvivlan tagit kort på mig själv och skickat till min kompis för att få ett godkännande då jag började tvivla på mitt eget omdöme..

Frågor på det? ;)

Inga frågor här i alla fall.. ser väl bra ut...
  • xXx
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:33:06 följande:

Frågor på det? ;)

Hela du är en ljusglimt i vardagen Flört
  • petsod
    DrJekyl skrev 2012-12-21 13:10:14 följande:
    Är man i värmen så ska man väl visa det oxå ;)

På begäran...................... mums Flört
  • Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-21 13:34:09 följande:
    Nja... jag har då inte sett att nån har blivit raderad.. men det springer små blyga moraltanter även där.. blev nyss anklagad för att vara en desperat raggare..

Bröst är väl "mammiga" så det är nog mer ok än en bild på en röv antar jag...
    Haha, raggar du på de som visar brösten?
    Ska leta upp den tråden och se om jag med vågar kanske. Kanske kanske.. Jag menar, jag vill med bli raggad på! Tungan ute Haha.
  • octopuzz
    DrJekyl skrev 2012-12-21 13:10:14 följande:
    Är man i värmen så ska man väl visa det oxå ;)

• DrJekyl
    petsod skrev 2012-12-21 13:36:13 följande:
    På begäran...................... mums Flört
    Flört
  • Putt B
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 13:39:46 följande:
    Haha, raggar du på de som visar brösten?
    Ska leta upp den tråden och se om jag med vågar kanske. Kanske kanske.. Jag menar, jag vill med bli raggad på! Tungan ute Haha.
    Mina bröst heter den.. men jag raggar inte.. verkar som en del stör sig på att man ger positiva kommentarer...

men det finns säkert dom som skickar privata meddelanden med diverse förslag... jag är inte en av dom sorry Glad
Svar på tråden Helkroppstråden