• Putt B

Helkroppstråden

Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 13:47:51 följande:
    Haha, jag trodde inte du raggade heller, finns alltid folk som läser in mer än vad som ska läsas in
    Om jag mot förmodan skulle lägga in en bild på mina bröst skulle det göras anonymt, ingen risk för privata meddelanden då.
    Faktiskt.. bara för att man kommenterar och ger positiva kommentarer betyder inte det att man vill "ragga".. men det är ju min personliga åsikt... har inte själv blivit raggad på heller... även om jag inte skriver anonymt heller.

Sen är ju du redan anonym så du har ju inget att frukta från desperata raggande män ;)
  • octopuzz
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:33:06 följande:

Jag misstänker, med tanke på kaoset i bakgrunden, att det som har utspelats den där morgonen var en total klädkris där jag har slitit ut kläder på golvet och bytt outfit hundra gånger. Till sist har jag i ren förtvivlan tagit kort på mig själv och skickat till min kompis för att få ett godkännande då jag började tvivla på mitt eget omdöme..

Frågor på det? ;)

• Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-21 13:52:43 följande:
    Faktiskt.. bara för att man kommenterar och ger positiva kommentarer betyder inte det att man vill "ragga".. men det är ju min personliga åsikt... har inte själv blivit raggad på heller... även om jag inte skriver anonymt heller.

Sen är ju du redan anonym så du har ju inget att frukta från desperata raggande män ;)
    Nä, komplimanger och positiva kommentarer måste man ju kunna ge ändå, annars har jag raggat på både kvinnliga och manliga i mina dagar, och är så vitt jag vet straight
  • Putt B
    Anonym (bmi plus) skrev 2012-12-21 13:56:11 följande:
    Nä, komplimanger och positiva kommentarer måste man ju kunna ge ändå, annars har jag raggat på både kvinnliga och manliga i mina dagar, och är så vitt jag vet straight
    Tror inte att någon av dom jag kommenterat känner att jag har raggat på dom....
  • Mr Espresso

Slänger in en julhälsning till Er alla. Här packas det för full inför julfirandet i hufvudstaden!

• Anonym (bmi plus)
    Putt B skrev 2012-12-21 13:58:19 följande:
    Tror inte att någon av dom jag kommenterat känner att jag har raggat på dom....
    Jag tror de flesta kan skilja på en kommentar och ett raggningsförsök. Faktiskt.
  • Anonym (bmi plus)
    Mr Espresso skrev 2012-12-21 13:58:50 följande:
    Slänger in en julhälsning till Er alla. Här packas det för full inför julfirandet i hufvudstaden!

Fint det.. Jag håller på med julstök, men det blir inte mycket gjort när man ska titta in här var femte minut

• Anton Chigurh
    lilletrille skrev 2012-12-21 13:33:06 följande:

Jag misstänker, med tanke på kaoset i bakgrunden, att det som har utspelats den där morgonen var en total klädkris där jag har slitit ut kläder på golvet och bytt outfit hundra gånger. Till sist har jag i ren förtvivlan tagit kort på mig själv och

skickat till min kompis för att få ett godkännande då jag började tvivla på mitt eget omdöme..

Frågor på det? ;)

Jag trycker på grönt här, Trille, lätt. Jag hade haft svårt att slita blicken när jag möter dig på NK....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Alltid Daph
    Anton Chigurh skrev 2012-12-21 13:18:54 följande:
    Nä, men jag kan, du är härmed anmäld, Daph. Jag ser knäskålarna. Skäms.....

Jag kan sätta på mig knäskydd från någon svettig fotbollsspelare?
    xXx skrev 2012-12-21 13:23:40 följande:
    Daph, vad har du för kamera? 

Jag har alltid undanplockat och rensat hemma, men städat nja... är något av en slusk är jag rädd. Bilderna är tagna med allt från gammal mobil till snitsig systemkamera. =)

Svar på tråden Helkroppstråden