• Fridayyy

Helkroppstråden

The Riddler skrev 2013-08-14 10:43:14 följande:
    Men kom igen vi har fått läsa liknande poster flera gånger nu. Gillar man att visa upp sig så gör man det. Det är inte skadligt för någon. Cool

Deras barn kanske inte skulle uppskatta det?
  • vonKatt
    Anonym (M 2) skrev 2013-08-14 10:48:39 följande:

Tråden består av nästa 2000 sidor så jag har inte läst hela av förklarliga skäl. Vad har ni svarat på frågan tidigare? Och jag har inte sagt att det är skadligt, jag undrar bara varför man gör det och vad man för ut av det?

Det är ungefär som att fråga varför man tittar på teve. Man får antagligen inte ut något vettigt av det, det för en inte framåt i sin utveckling som människa... Men, det får tiden och gå och ibland, rätt var det är, så sitter man och småler litegrann.

Och, om man är återkommande besökare så börjar man ibland finna det underhållande. Det kan du likna med att titta på en teve-serie. Man undrar vad som händer sen. 

Det är nog det enda försöket jag tänker ge mig på. Vissa gillar att titta på teve, andra gillar att hänga på Helkroppstråden (och vara aktiva).
    Jag bryr mig inte ett smack om varför några väljer att titta på teve. Jag tycker tom att det är konstigt att du undrar över det du undrar över... men snälla, bespara mig en förklaring på det.
    Stanna kvar och titta på bilderna, ge glada tillrop till det du gillar, var tyst med det du inte gillar.
    Eller lämna tråden och ägna ditt liv åt det du finner viktigt/roligt/givande.

Puss       
    Prrr!
  • FjärilVingad73
    vonKatt skrev 2013-08-14 10:56:56 följande:

Det är ungefär som att fråga varför man tittar på teve. Man får antagligen inte ut något vettigt av det, det för en inte framåt i sin utveckling som människa... Men, det får tiden och gå och ibland, rätt var det är, så sitter man och småler litegrann.

Och, om man är återkommande besökare så börjar man ibland finna det underhållande. Det kan du likna med att titta på en teve-serie. Man undrar vad som händer sen. 

Det är nog det enda försöket jag tänker ge mig på. Vissa gillar att titta på teve, andra gillar att hänga på Helkroppstråden (och vara aktiva).
    Jag bryr mig inte ett smack om varför några väljer att titta på teve. Jag tycker tom att det är konstigt att du undrar över det du undrar över... men snälla, bespara mig en förklaring på det.
    Stanna kvar och titta på bilderna, ge glada tillrop till det du gillar, var tyst med det du inte gillar.
    Eller lämna tråden och ägna ditt liv åt det du finner viktigt/roligt/givande.

Puss       
    I am an acquired taste. Don't like me? Acquire some taste!
  • Hotrod

Kan ingen göra nått för jämlikheten i den slutna tråden Drömmer

• ooOO MM OOoo
    MrC skrev 2013-08-14 10:36:59 följande:
    Okej, en haka/kind får de fega visa. Lite mer än 2-3 dagars stubb. Kanske 2 veckor.

Nästa sommar kommer en helkroppsbild i bara shorts! Flört

Ååh orakat... nice..;)
  • ooOO MM OOoo
    PAUSA skrev 2013-08-14 10:22:00 följande:

Fin som vanligt.:)
  • Anonym (M 2)
    vonKatt skrev 2013-08-14 10:56:56 följande:
    Det är ungefär som att fråga varför man tittar på teve. Man får antagligen inte ut något vettigt av det, det för en inte framåt i sin utveckling som människa... Men, det får tiden och gå och ibland, rätt var det är, så sitter man och småler litegrann. Och, om man är återkommande besökare så börjar man ibland finna det underhållande. Det kan du likna med att titta på en teve-serie. Man undrar vad som händer sen.  Det är nog det enda försöket jag tänker ge mig på. Vissa gillar att titta på teve, andra gillar att hänga på Helkroppstråden (och vara aktiva). Jag bryr mig inte ett smack om varför några väljer att titta på teve. Jag tycker tom att det är konstigt att du undrar över det du undrar över... men snälla, bespara mig en förklaring på det. Stanna kvar och titta på bilderna, ge glada tillrop till det du gillar, var tyst med det du inte gillar. Eller lämna tråden och ägna ditt liv åt det du finner viktigt/roligt/givande. Puss       
    Prrr!

Mnja, jämförelsen haltar. Att titta på tv är passivt, att lägga ut lättklädda bilder på sig själv är i allra högsta grad aktivt. Men jag förstår vad du menar, det är tillfällig underhållning utan någon djupare mening? Men då kommer nästa fråga, bilderna stannar ju kvar på nätet, tv:n kan du stänga av utan konsekvenser. Hur känner ni inför att bilderna finns kvar på olika sidor och används på sätt som ni inte har kontroll över? Det är långt ifrån omöjligt att några av de mer utmanande bilderna helt plötsligt dyker upp i en porrtidning under nån rubrik typ "Sexiga hemmafruar i Sverige".
  • PAUSA
    Hotrod skrev 2013-08-14 11:01:30 följande:
    Kan ingen göra nått för jämlikheten i den slutna tråden Drömmer

Fixat Flört!!
  • MrC
    ooOO MM OOoo skrev 2013-08-14 11:02:47 följande:

Ååh orakat... nice..;)
    Åh någon reagerade iaf. Tack.
    Riktiga män ska ha lite skägg. Tomte
    -Nej, jag tänker inte raka mig bara för att du vill hångla. Skägget stannar!
  • ooOO MM OOoo
    Anonym (M 2) skrev 2013-08-14 10:39:43 följande:
    Ni som lägger ut lättklädda bilder av er själva här, vad får ni ut av det? Skulle ni skicka in samma bilder till ex Café eller Playboy/Playgirl? Jag kan förstå kicken det ger att få direkt bekräftelse på att man är snygg och sexig. Men jag skulle känna mig väldigt obekväm med vetskapen att okända sitter och runkar till bilder på mig. Hur känner ni inför det?

Ja om jag trodde att Café, Playboy/playgirl skulle ta med mina bilder så skulle jag absolut skicka iväg dem till dem också... förstår inte vad problemet är?
    Själv gillar jag att lägga upp bilder här emellanåt och såklart får man en liten kick av bekräftelsen man får.....
    Om någon sen får njutning av det, varsågod!
    Vill någon kräkas, varsågod!
    Jag är 40 år och har andra saker att bekymra mig över än att någon sitter och runkar till foton på mig..Oskyldig 
    I hate when I´m about to hug someone really sexy and my face hits the mirror ;)