• FjärilVingad73

Helkroppstråden

Anonym (M 2) skrev 2013-08-14 11:33:06 följande:

Om du inte vill svara på frågan har du all rätt att ignorera den. Andra svarade och det var intressant att höra deras resonemang. Men min frågeställning väckte en annan intressant reaktion som jag inte räknat med. Varför anses frågan så provocerande att ni omedelbart går till attack?
    Det är inte en attack; det är en reaktion på diverse anonymas gnällinlägg... Och så länge "ni" inte vågar stå för era åsikter så känns det som att stånga huvudet mot en vägg faktiskt...

Sen det återkommande gnället över helt lagliga bilder, som läggs upp högst frivilligt... Vill man inte titta så behöver man inte gå in i en tråd som heter Helkroppstråden, i Sex och Samlevnadsdelen liksom...

Så ja, man blir lite trött!!
  • Anonym (svamp)
    Hunters Gaze skrev 2013-08-14 11:41:43 följande:
    Väldigt för långt... håller mina bilder till slutna tråden tror jag..

Ja, det är ju mycket BÄTTRE. Jag undrar lite hur man resonerar om man har tonåringar och så visar man både ansikte och kön och hur man onanerar och lägger ut detta i en öppen tråd i ett familjeforum....när det till och med finns en sluten tråd. Är ni inte snälla i den slutna tråden eller?
  • FjärilVingad73
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 11:44:59 följande:

Ja, det är ju mycket BÄTTRE. Jag undrar lite hur man resonerar om man har tonåringar och så visar man både ansikte och kön och hur man onanerar och lägger ut detta i en öppen tråd i ett familjeforum....när det till och med finns en sluten tråd. Är ni inte snälla i den slutna tråden eller?
    Visa mig EN bild där nån onanerar i den här tråden!
  • Hotrod

Lättar upp med en bild....jo i slutna slipper man ju påhopp
  • The Riddler

Eller så ignorerar man påhoppen och låtsas att det här också är slutna gruppen. Med flera personer dessutom :)

Everything I tell you is a lie, including this.
  • Anonym (svamp)
    FjärilVingad73 skrev 2013-08-14 11:46:28 följande:
    Visa mig EN bild där nån onanerar i den här tråden!

DU hade ju en bild med ena handen på ditt kön inne i trosorna...hur ska man tolka det? Hur tror du andra tolkar det?
  • HasseA
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 11:51:43 följande:

DU hade ju en bild med ena handen på ditt kön inne i trosorna...hur ska man tolka det? Hur tror du andra tolkar det?
    Ja, inte fasen som att hon onanerade i alla fall, det lär du vara rätt ensam om att få det till. Men, du kanske har ovanligt snuskig fantasi.
  • Anonym (svamp)
    HasseA skrev 2013-08-14 12:04:46 följande:
    Ja, inte fasen som att hon onanerade i alla fall, det lär du vara rätt ensam om att få det till. Men, du kanske har ovanligt snuskig fantasi.
    Jo det har jag nog. Antingen gör man det för att man har svamp eller så gör man det då för att hetsa upp männen? Eller onani? Vad finns det annars för anledningar att göra det på bild? Varför har männen bilder på sina stånd i kalsongerna? Vore intressant att höra hur männen tänker. Vad tänker du när folk har handen inne i underbyxorna, får man ha det ex på stranden?
  • HasseA
    Anonym (svamp) skrev 2013-08-14 12:09:15 följande:
    Jo det har jag nog. Antingen gör man det för att man har svamp eller så gör man det då för att hetsa upp männen? Eller onani? 
    Men titta, nu kom du med tre alternativ, plötsligt. Vad jag tror själv? Ja, lite åt "för att hetsa upp männen"-hållet, ungefär. För att lägga in något mer i bilden, göra den mer intressant. 
  • The Riddler

Men vart tog feminorna vägen Gråter

Everything I tell you is a lie, including this.