• Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

Clownensglädje skrev 2013-08-15 16:24:27 följande:
    Bristen på träning är slående ju mer folk som lägger upp bilder här...

Jag tar åt mig om det var det du menade Flört (Inte tar åt mig som "tar åt mig och blir sårad", bara "tar åt mig av kommentaren men skiter i den tre sekunder senare")

Erkänner - jag tycker det är astrist att tränaFoten i munnen... Dock, gör jag det faktiskt ändå, utifrån vad min kropp klarar av - vilket inte är vad som helst beroende på diverse saker... Tyvärr syns det ju då inte så mkt som en person som verkligen kan Träna och plåga sin kropp lite mer.. Obestämd

Tänk att du verkligen späder på min avsky för clowner, som jag haft sedan lång tid tillbaks... *ryser* Drömmer
  • Anonym (tjockis)
    grymtkåtman skrev 2013-08-15 16:12:52 följande:
    jag kan stå tätt bakom div vid spisen o ha mina händer över dina bröst när du fixar pannkakor;)
    Ställ dig i kö! Drömmer
    Anonym (ops) skrev 2013-08-15 16:26:48 följande:
    Nice
    Glad

• grymtkåtman
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-15 16:35:09 följande:
    Ställ dig i kö! Drömmer

Glad

köar bakom;) kanske kan sluta med lite sex mot diskbänken?;)
  • Clownensglädje
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-15 16:34:10 följande:

Jag tar åt mig om det var det du menade Flört (Inte tar åt mig som "tar åt mig och blir sårad", bara "tar åt mig av kommentaren men skiter i den tre sekunder senare")

Erkänner - jag tycker det är astrist att tränaFoten i munnen... Dock, gör jag det faktiskt ändå, utifrån vad min kropp klarar av - vilket inte är vad som helst beroende på diverse saker... Tyvärr syns det ju då inte så mkt som en person som verkligen kan Träna och plåga sin kropp lite mer.. Obestämd

Tänk att du verkligen späder på min avsky för clowner, som jag haft sedan lång tid tillbaks... *ryser* Drömmer
    Vad hindrar dig från att träna?
  • Anonym (ops)

Var börjar kön tänkte vara först ;)

grymtkåtman skrev 2013-08-15 16:40:26 följande:
    köar bakom;) kanske kan sluta med lite sex mot diskbänken?;)

• Nanime
    Clownensglädje skrev 2013-08-15 16:24:27 följande:
    Bristen på träning är slående ju mer folk som lägger upp bilder här...
    Träning innebär inte per automatik "fit"  ;P Man kan träna för att må bra utan att det behöver synas så mycket. Att man inte SER tränad ut har inget att göra med om man faktiskt tränar eller inte utan hur man tränar och hur man sköter kosten.
    Det är skillnad på träning och träning vettu Drömmer
  • Anonym (tjockis)
    Clownensglädje skrev 2013-08-15 16:48:56 följande:
    Vad hindrar dig från att träna?

Jag skrev ju att jag tränar, utifrån egna förutsättningar.. Har en värksjukdom bla, klarar inte att "plåga" kroppen till superfit och tight - som verkar vara det enda som duger om man ska ikläda sig annat än heltäckande lakan?? För att orka må bra då så kanske man bara får göra det bästa av läget och sen "gilla" det - vilket verkligen kan vara en utmaning när folk anser sig ha rätten att sitta och spy galla över hur man ser ut.. Just jag springer inte direkt och gråter i kudden, men "fel" person skulle kunna ta jävligt illa vid sig
  • grymtkåtman
    Anonym (ops) skrev 2013-08-15 16:56:25 följande:
    Var börjar kön tänkte vara först ;)
    ska du stå först (mot diskbänken) hoppas jag att du är en tjej
  • Anonym (ops)

Jag ska nog ta och tänka om lite ;)

grymtkåtman skrev 2013-08-15 17:09:02 följande:
    ska du stå först (mot diskbänken) hoppas jag att du är en tjej

• Clownensglädje
    Anonym (tjockis) skrev 2013-08-15 17:04:33 följande:

Jag skrev ju att jag tränar, utifrån egna förutsättningar.. Har en värksjukdom bla, klarar inte att "plåga" kroppen till superfit och tight - som verkar vara det enda som duger om man ska ikläda sig annat än heltäckande lakan?? För att orka må bra då så kanske man bara får göra det bästa av läget och sen "gilla" det - vilket verkligen kan vara en utmaning när folk anser sig ha rätten att sitta och spy galla över hur man ser ut.. Just jag springer inte direkt och gråter i kudden, men "fel" person skulle kunna ta jävligt illa vid sig
    Hallå Oprah Winfrey....