Anonym (tjockis) skrev 2013-08-15 17:04:33 följande:
Jag skrev ju att jag tränar, utifrån egna förutsättningar.. Har en värksjukdom bla, klarar inte att "plåga" kroppen till superfit och tight - som verkar vara det enda som duger om man ska ikläda sig annat än heltäckande lakan?? För att orka må bra då så kanske man bara får göra det bästa av läget och sen "gilla" det - vilket verkligen kan vara en utmaning när folk anser sig ha rätten att sitta och spy galla över hur man ser ut.. Just jag springer inte direkt och gråter i kudden, men "fel" person skulle kunna ta jävligt illa vid sig
Clownen brukar hänga i träningstråden och gnälla på att folk inte gymmar. När folk väl gymmar är det fel sorts gymmande tydligen. Så summan är; ignorera och tyck synd om clownen för hen har uppenbarligen inget liv...
Clownen brukar hänga i träningstråden och gnälla på att folk inte gymmar. När folk väl gymmar är det fel sorts gymmande tydligen. Så summan är; ignorera och tyck synd om clownen för hen har uppenbarligen inget liv...
Ja jag bryr mig inte jättehårt direkt.. Svarar mest för att jag inte hade nåt bättre för mig just då.. Clownen får gnälla och tycka precis vad den vill om mig, rör mig inte i ryggen