• Bonnevier

Helkroppstråden

c89 skrev 2012-12-22 23:39:16 följande:
    170cm 107kg (rejäl fetma). Fick barn för 10 veckor sedan och håller nu på att gå ner rejält i vikt (får/kan inte amma pga mjölkallergisk bebis), inte för utseendets skull egentligen då jag inte direkt lider av att jag är fet och är frisk, pigg och stark ändå, men tänker att jag kanske inte alltid kommer vara i så god kondition jag är i nu om jag inte går ner.
    Det enda som sänker mitt självförtroende är mina bröst. Är man klädd såhär i mer heltäckande kläder ser de nästan ännu större ut och om man har urringat så glor folk elakt och tycker man "viker ut sig" osv, klär man sig i lösare plagg blir det "tält-effekt" och man ser ännu fetare ut än man redan är och då klagas det på det. Blir liksom inte rätt hur man än gör.

Jag tycker inte alls du ser "rejält fet" ut som du uttrycker dig. Stirra dig inte blind på siffrorna på vågen. Kilona på dig ser ut att vara väldigt jämnfördelade. Och du har underbart stora och fina bröst! kram till dig!
  • Bonnevier
    Ernst Hugo skrev 2012-12-23 20:50:15 följande:

Fortsätter du ner i vikt för varje bild? Förvånad
    haha nej, det är bara 2 dagar mellan bilderna så det är nog bara synvilla!
  • Bonnevier
    Ernst Hugo skrev 2012-12-23 21:29:03 följande:

Jag brukar ha lite "Birger-smak" normalt sett men du har en väldigt vacker figur, alltmedan det kanske är hela din uppenbarelse som förgyller
    vad snällt sagt, tusen tack! Det värmer verkligen att höra sådana kommentarer.
  • Bonnevier
    Anton Chigurh skrev 2012-12-23 23:03:20 följande:
    Jag hoppas det aldrig blir helg med sånna här vardagar, Shit alltså.......
    (: 
  • Bonnevier
    Anonym (hejhej) skrev 2012-12-24 20:32:48 följande:
    Ja egentligen är det ju inte farligare än att visa sig i bikini men ändåå...

underbart fin kropp! Riktigt avis.
  • Bonnevier
    Anonym (hejhej) skrev 2012-12-24 22:26:27 följande:

Tackar och bockar, så fina ord är man inte van vid :)

Så lite så! Visst är det är en helt underbar tråd detta!? Självkänsklan ökar en hel del och det är bra för alla (:

Anton Chigurh skrev 2012-12-24 22:28:18 följande:
    Du har inget att vara avis för, Bonnevier, du har den vackraste av kroppar själv. Och det menar jag verkligen. Du har den optimala kroppen. Tro mig....Glad

Du anar inte hur bra det känns att höra något sådant! (: Tusen, tusen tack för dem fina orden! Som jag skrev ovan, självkänslan & självförtroendet bli bättre efter sådana komplinganger! Detta är en sån underbar tråd!

• Bonnevier
    Ponzi skrev 2012-12-25 13:40:40 följande:

Lägger väl upp en jag med då alla varit så generösa av sig:P

5 månader gammal dessvärre:( kommer kanske med uppdatering längre fram
    nice kropp! (:
  • Bonnevier
    Fotografen skrev 2012-12-27 17:10:43 följande:

Där hittade jag en klar favoritbild. Om det gick att betygsätta så vore det helt klatt topp på denna. Snygg bild. Snygg tjej. Snygt komponerat.
    Tusen tack, det värmer att höra!
Svar på tråden Helkroppstråden