Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

Helkroppstråden

Ok, här får ni

Tyvärr hann jag inte städa innan..  

• mycketsaft
    Anonym (wow) skrev 2013-01-12 21:24:26 följande:
    hej ;)

tja ;)
  • mycketsaft
    fembarnsfar1967 skrev 2013-01-12 21:31:30 följande:
    Petter har tur! 
    Hur visste du vad han heter? :)
  • mycketsaft
    fembarnsfar1967 skrev 2013-01-12 22:23:02 följande:
    Står i ditt fotoalbum.Glad

Det var så enkelt alltså :) Tänkte att du kanske kände igen mej :P
    Fotografen skrev 2013-01-12 21:49:17 följande:
    Det ha ju Dante med som har en så snygg mammaGlad

Glöm inte Lova, hehe :p
    straight arrow skrev 2013-01-12 21:59:45 följande:
    Ah, fint. Gillar ditt lockiga hår.
    Tackar, tyvärr är det konstgjort, har rakt hår egentligen.
  • mycketsaft
    Anton Chigurh skrev 2013-01-12 23:44:09 följande:
    För i helvete, Saft, va du är grann, herrejävlar alltså, jag har iofs misstänkt att du skulle vara vacker, även kroppsligt, men inte fan trodde jag att du var en skönhet på riktigt. Hoppas din gubbe är medveten om vilken otroligt magnifik och attraktiv kvinna han delar säng med. 

För jädra hyggligt att du visar oss. Tack, Saft, tack så mycket.....Hjärta 

Jag förlåter dig för en makalöst ostädad bakgrund. Om, du visar ytterligare en bild......!

Tack gullAnton :) Hmm, jag får fundera på om jag verkligen ska visa någon mer bild, kanske enbart för dej Anton, så du kan förlåta mej.. Kan tillägga att jag är glad att jag har en sån underbar karl som orkar med mej när jag har mina tyngre perioder då jag inte mår så bra.
    snd75 skrev 2013-01-13 02:42:28 följande:
    Undrar om man vågar lägga upp en bild ja!
    Klart du vågar :)
  • mycketsaft

Aehakan1: Anledningen till att jag visar mej med kläder på är till stor del för att inte visa upp bristningar och celluliter ;)
    Tom: Tackar, men vill man slippa mail där folk frågar om man vill knulla är det lika bra att inte ha en så snygg avatarbild ;) 

• mycketsaft
    Tom Araya skrev 2013-01-13 09:39:06 följande:
    Haha...lyckas du bra med den du har?
    Den har funkat hittills ;)
  • mycketsaft
    Tom Araya skrev 2013-01-13 10:56:51 följande:
    Jag tror du överskattar avatarbilden som orsak. Flört
    Haha, menar du att jag är så himla otrevlig att ingen vill skriva till mej?
  • mycketsaft
    Tom Araya skrev 2013-01-13 11:06:20 följande:
    Nej, jag menar att om män här mejlbombade alla kvinnor med snygga avatarbilder så hade du blivit det ändå.
    Antingen är män här lite mer försiktiga eller så är det din status som sambo (+barn), en kombination av båda eller något annat...Solig

Ja fast jag har ju just bytt bild, hade en annan och bytte vid årsskiftet, har iofs inte hunnit ha den här så länge att jag egentligen kan utvärdera redan. Sen beror det nog på var man är mest, skriver man mest om katter får man nog inte lika många skamliga förslag som om man är inne i sextrådarna ;) 
  • mycketsaft
    Anonym (50+) skrev 2013-01-12 21:38:46 följande:
    Du har ett underbart utseende, den där kombinationen av sensualism och intellektuell utstrålning älskar jag. 
    Får jag fråga hur man bär sig åt för att stå så nära och ta ett helkroppsfoto med mobilen?  

Jag tror att det är mobilkameran som tar ganska utzoomade bilder eller vad man ska säga..  Sen står jag kanske inte så jättenära spegeln heller :)
Svar på tråden Helkroppstråden