Inlägg från: mycketsaft |Visa alla inlägg
  • mycketsaft

Helkroppstråden

Nanime skrev 2013-01-13 14:16:35 följande:
    Tack tack! Även om man inte är nöjd med delar av sin kropp så finns det oftast andra delar man är mer nöjd med, jag brukar fokusera på dom och tänka att dom skavanker jag har mörkar inte mina fina sidor! Magen är verkligen mitt problemområde men det är en del av helheten :)

Nanime, bra sätt att tänka på :) Jag har oxå bristningar på magen efter senaste graviditeten och hatar att visa den.. Försöker att inte bry mej men det är svårt :/ Men tack och lov har man ju oftast kläder på sej och då är de flesta skavanker lätta att dölja
  • mycketsaft
    Tom Araya skrev 2013-01-13 16:17:43 följande:
    Jag inbillar mig att vissa kan vara lite rädda för dig också, apropå katter....Flört

Haha, ja det kanske blir lite för mycket att tjata om katter i alla trådar och dessutom ha med en på profilbilden ;)
  • mycketsaft
    Anonym (.....) skrev 2013-01-17 10:00:04 följande:
    Hoppar in här också! Alltid haft kroppsnojjor över min egna kropp... Tycker ni alla ser fantastiska ut!

Timglasformad... precis kommit igång med träning så hoppas på resultat snart
    tycker att du är jättefin :)

Anton: ja, vi kan gärna se repriser, men ännu hellre något nytt :)  
  • mycketsaft

Tack för att vi fick se dej igen Anton, och jag älskar din sidfot! Hjärta

• mycketsaft
    SvarteOrm skrev 2013-01-17 14:37:40 följande:
    tack så mycket alla snälla men den var tydligen för avklädd så jag maskerar lite mer av min afrikanska rumpa.

inte illa :) jag vill förresten oxå ha badkar..
  • mycketsaft
    Anonym skrev 2013-01-17 15:13:56 följande:

Ha ha vad gammal du är.... Så raggar du på tjejer knappt hälften så gamla.... USCH

Ha ha vad pucko du är.... Så du mobbar folk på fl som alla andra älskar... USCH
  • mycketsaft
    Proppset skrev 2013-01-17 15:27:11 följande:

Ser att jag skulle ha skippat frågan...

Antons kropp är som teflon när det kommer till elakingar, det bara rinner av och inget fastnar :)
  • mycketsaft
    mycketsaft skrev 2013-01-17 15:28:35 följande:

Antons kropp är som teflon när det kommer till elakingar, det bara rinner av och inget fastnar :)

eller inte kropp kanske, hjärna? psyke..
  • mycketsaft
    Anonym skrev 2013-02-25 17:09:26 följande:
    Du skulle nog göra mycket för att öht få känna en kvinnas kropp.
    varför är du kvar i den här tråden?
  • mycketsaft
    Anonym skrev 2013-02-25 17:14:27 följande:
    För att jag kan. Fler frågor?
    Ja, vad tillför det dig?
Svar på tråden Helkroppstråden