Inlägg från: Anonym (tjockis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (tjockis)

Helkroppstråden

Bonnevier skrev 2013-01-06 20:09:46 följande:
    Jag gör en för laget! Känns dock som att man gått upp något kilo nu de senaste dagarna då jag syndat ordentligt med choklad.. Det är ju för gott för att kunna motstå!!!2 kids har även bott i mig men inte påverkat min kropp speciellt mycket!

Snygg!! Chokladen ser inte ut att ha gjort nåt dåligt för den kroppen iaf ;)
  • Anonym (tjockis)

Foten i munnen Är ni redo för en Tjockis på bild (om den ser konstig ut på någons skärm så har jag retuschat bort lite kännetecken på vissa ställen)? Ska se om det går att få in eller om systemet kraschar... :S
    Om familjeliv lägger ner så vet ni vad (vem) det beror på!

Ha en fin dag  ;)

(Nu skäms jag Rynkar på näsan)

• Anonym (tjockis)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 10:27:27 följande:
    Absolut inget att skämmas för!

Alla kroppar är fina, tycker jag!

Förtydligande; jag skäms inte över min kropp. Det är bara onödigt och meningslöst... Tänkte mer skäms över att lägga upp den här till allas beskådan. Men... Det är väl iofs också onödigt så jag kanske slutar med det *s* :)
  • Anonym (tjockis)
    fläta skrev 2013-01-07 11:16:31 följande:
    Jag tycker det ser ut som om du kan ha en hel massa kul och mys i och med den där kroppen. Och jag är inte ens en man. För dem är det nog rena eldoradot för lek och smek.

Ha ha, gulligt skrivet :)

Tack ;)
  • Anonym (tjockis)
    I Rose I skrev 2013-01-07 11:09:09 följande:
    Du är inte tjock. Absolut inte. Mullig skulle jag vilja kalla det. Tjock kallar jag någon med vallar som sticker ut lite här och där.

Nä jag vet inte var valkarna tog vägen på bilden (för de finns där, jag lovar). Arsenalen med klädnypor i ryggen gjorde susen!! :)

För tjock är jag, tyvärr, även om mullig låter gosigare. *S*
  • Anonym (tjockis)
    FjärilVingad73 skrev 2013-01-07 11:09:39 följande:
    Äsch, totalt onödigt!

Jag har själv ingen helkroppsspegel tyvärr så jag har svårt att fixa bild... Får väl ta en sväng till Ikea snart, haha!

IKEA is "da shit"! Åk och handla :)
  • Anonym (tjockis)
    Anton Chigurh skrev 2013-01-07 11:33:03 följande:
    Å va fan skäms du för !!!

Visst, du har inte den idealiska smala kroppen som jag personligen tycker är snyggast, än sen då, du är vacker, Ano, och jag kan ge mig mig fan på att du har en underbar personlighet vilket gör dig ännu vackrare. Och har du det, den där personligheten, så skulle jag dunka på dig vilken dag som helst, Ano, tro inget annat, jag skulle inte bry mig om dina överskottskilon. Och jag är inte ensam, det kan du vara fan så säker på...

Tack, Ano, för att du vågar. Till dig :

Och sluta skriv "tjockis"...."fetto"...."fläskfian" eller vad fan ni nu kommer på för nedsättande tillmälen om er egen kropp. Ni duger, nedvärdera för i helfvete inte er själva.

Och ha en för jävla bra dag.

Skäms Sorry... Skämdes lite för att lägga ut den bilden till allmän beskådan här bara... Särskilt som jag inte ens hade vett att dra på mig några snyggare trosor!!! Ha ha ha (Tänkte jag inte ens på när jag fotade...)

Och tack, eller vad man ska säga Tungan ute

Kyss
  • Anonym (tjockis)
    Blackfeet skrev 2013-01-07 11:41:45 följande:
    Hej på er samtliga i tråden,

Har smygit in och tittat lite då och då och tänkte att det är dags med ett eget bidrag. Sharing is caring..
    Håll till godo..

Underbar överkropp... Dreglar nästan Skäms

• Anonym (tjockis)
    Nockanpockan skrev 2013-01-07 12:32:15 följande:
    Varför skäms du?

Jag är kvinna, inte lesbisk eller bi men jag kan tända på kvinnor och tycka de är vackra, sexiga, fina...

Jag tycker att du är sexig, vacker och snygg! 

Thanks! (Tror aldrig nån tjej "sagt" det till mig förut...) Solig
  • Anonym (tjockis)
    Anonym skrev 2013-01-07 15:38:06 följande:
    Fiins det någon öht som puttefnasket kan låta bli att ragga på?

Var det en ragg??? Jag såg den också, och tolkade den typ som "jag såg din bild", men just inte nåt mer?!

Jag är ju liite trög iofs. :)
Svar på tråden Helkroppstråden